Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 4)

Ik heb gemaild met het emailadres waarmee ik een account heb bij hun. Zij sturen me immers ook 3x per dag een reclamemail op dat adres.

Maar ik zal zekerheidshalve met een ander adres mijn eerder gezonden mailtjes forwarden.

Bedankt voor het advies! :+1:t4:

4 likes

Om daarvan zeker te zijn zou je ook even via het contactformulier een berichtje kunnen sturen met “Ik heb een mail gestuurd, is die aangekomen?” [in het Engels natuurlijk] of via de chatbot …

4 likes

Zal ik meenemen in mijn besluit :joy:.

Cheers :beers:!

2 likes

Ik vind het vreemd dat ik in 10 uur tijd 3 mails van ze krijg over m’n garantieclaim en jij niks.

Voor de duidelijkheid. Ik geloof je uiteraard. Ik vind het gewoon vreemd van Gnomon.

Daarom dacht ik ook aan andere oorzaken want zo ken ik ze niet.

Zelfs bij Sinn zijn ze niet zo rap als Gnomon is mijn ervaring.

En dat zijn Duitsers en die maken geen grappen. :smile:

5 likes

2 likes

Wel bokwurst :grin::+1:

3 likes

Ze hebben ook nog een Whatsapp-linkje op de voorpagina staan, naar: +65 8390 8585

Ik weet even niet hoe het zit met tijdverschillen, maar dat zou mijn volgende actie zijn. Contact zoeken via Whatsapp als ze wakker zijn of (openbaar) via Twitter oproepen tot een reactie ivm. een garantie-aanspraak omdat mailen kennelijk niet werkt.

Dat gezegd hebbende, bedtijd!
:sleeping:

Eens!

9 likes

Wel een tikje off topic. Het is nl. de Squale Kroeg, enne ‘Squale Only’ doet er toe anders moeten we van Jur naar het donkergrijze (off topic). Dat liever niet. Dus op naar nachtbrakers met de bokworstverhalen, gaan we hier weer verder met Squaleperikelen … :kissing_heart: :beers:

4 likes

Dit is geheel aan topicstarter te wijten. Als je ‘kroeg’ in je titel zet kan je natuurlijk bezoekers van een bepaald pluimage verwachten. :joy:

Vandaag mijn enige Squale maar eens omdoen. We geven een paella & sangria feestje voor een man of 50! :partying_face:

6 likes

Goedemorgen op deze druilerige morgen!

17 likes

Goedemorgen allemaal :shark:

13 likes

Buongiorno! Het weekend aftrappen met een bakkie :grinning_face_with_smiling_eyes:

Nu alleen het zonnetje nog :+1:

11 likes

Dus alles maar voorbakken anders sta ik echt alleen maar te bakken de hele avond! :sweat_smile:

11 likes

Oeh, dat klinkt gezellig! Veel plezier! :wine_glass:

Ja, het is niet zulk fijn weer, idd. Maar wel goed voor de plantjes. :sunflower: :blush: En vanmiddag zou het ietsje beter moeten worden. :sun_behind_large_cloud:

Pfoeh, was er even een paar uurtjes niet en moest me vervolgens net even door 52 nieuwe posts in de Squale kroeg heen worstelen! :open_mouth: :sweat_smile:
Gistermiddag en -avond even met Mrs. TagEd op stap geweest, t.g.v. onze anniversary. :champagne: Heel gezellig! :clinking_glasses:

Oh ja, daar ging het hier over. :stuck_out_tongue_winking_eye:
Nou even rustig aan het bijkomen van gisteren, dus. Met deze. Blijft toch een heel fijn horloge! :smiling_face_with_three_hearts:

Fijn weekend, iedereen!:beers:

14 likes

Van harte gefeliciteerd :clinking_glasses:

Dat klinkt inderdaad gezellig en een hoop werk. Veel plezier in ieder geval. Hopen dat het vanmiddag opklaart.

3 likes

Buongiorno Skûwàlisti! :coffee:

spit-take-laughing

Drex is de slechtste niet maar hij begon vanuit een bokworst een ellenlange verhandeling over voer. Dat leek in de verste verte niet richting Squale te gaan, vandaar mijn reactie. Hij is vervolgens tot kwart voor 5 doorgegaan in ‘het grote kook en baktopic’. Daar ging het ineens over ‘nieuwe’ haring … :joy:

Veel plezier! Deels buiten?
Het is (nu) niet echt ideaal weer om buiten aan de sangria te nippen.

Hoe bevalt de Erika’s @Joshido?
Staat 'm goed! :star_struck:

Van harte @TagEd & Mrs @TagEd! :partying_face::beers:

old-dance-elderly

6 likes

Ik heb een paar jaar geleden een goeie investering gedaan. Ik heb liever dat het droog is maar regen zal ons feestje niet verpesten.

Nog steeds aan het voorbakken! :sweat_smile:

12 likes

Feli! :partying_face:

2 likes

Goedemiddag allen,

Gezellig, @Chlorophyl!

Gefeliciteerd @TagEd! :clinking_glasses:

Fijn om te horen :blush:.

Altijd fijn, een goede tent. Mocht je aan een nieuwe toe zijn, dan kan ik je van harte de tenten van EZ UP adviseren!

2 likes

Is ie zo lang nog doorgegaan? :sweat_smile: Het nieuwe haring verhaal liep al een tijdje. 's-Middags was er al een poll gehouden: met of zonder ui :joy:.

4 uur ging mijn lampie uit.