Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 4)

Thanks, mannen! :beers: :+1:

2 likes

Ik had een beetje onrustige nacht.
Ook een beetje liggen dubben over horlogegedoe. :innocent:

Ga ik de SPB149 nu al wegdoen en bijvoorbeeld op zoek naar een tweede Squale die leuk bij mijn Thalassa past en zo ja, welke dan? De Master ‘Marina Militare’ blijft maar door mijn kop spoken als the next best thing. Of weer een 1521 of … gewoon eens iets totaal anders! Of gewoon niks meer, verder met alleen de Thalassa. Zucht. #wereldproblemen

9 likes

Hahaha, herkenbare onrust. Ik zat te zoeken naar horloge aanbiedingen :joy:.

2 likes

Jazeker hij blijft daar heel erg zwart maar ik heb jouw oude post gevonden en de link naar de foto’s van toen en inderdaad het is de Squale 1521 50 Atmos Super – Black

2 likes

Ja, is het al zover? :astonished:

3 likes

Ik heb een horloge wel eens sneller weer weggedaan. :innocent:
Als het niet klikt, klikt het niet hè …

Enne hoewel de SPB149J1 echt een prachtig horloge is wint 'ie het nog niet van de Thalassa. Overigens voor iedereen die nu denkt, “I call dibs!” ûh ik heb helemaal geen haast hoor. Morgen gaat 'ie misschien wel weer om de pols. Ik hou hem gewoon totdat de onrust overslaat in een zinnige keuze. Vooral dat “zinnig”, haha … :joy: :sunglasses:

3 likes

Tja, er kan er maar 1 de winnaar zijn.

Daar ben ik in ieder geval te wispelturig voor. Ik zit alleen te kijken naar Squale met af een toe een omweg via mm200 en Hamilton Pan Europ. Maar ik ben bang dat het bij Squale blijft. :sweat_smile:

:joy:

3 likes

Prachtig inderdaad :+1: Ik moet hem weer eens omdoen. Hij krijgt me iets te weinig polstijd valt me op.

1 like

Beetje rare hobby maak je er zo van. Per definitie is er maar één de absolute winnaar dus zou je maar 1 horloge hoeven hebben. Stel dat er een horloge komt dat beter is dan de Thalassa, doe je de laatste dan ook rücksichtlos weg? Beetje afwisseling is toch ook leuk? Ik vind de 149 echt wel heel anders dan je Squale.

2 likes

Wel als ik hem helemaal niet meer draag of als het gevoel er niet meer is. Waarom zou ik hem dan houden? Ik vind overigens de zoektocht, de onrust/twijfel, het aan- en verkopen, het spel etc. ook onderdeel van mijn …

:sunglasses:

Klopt! Dat is ook al een hele tijd mijn streven of in ieder geval één automaat en een quartz. Ik heb wel eens 12 horloges in een kistje gehad, daar werd ik echt niet gelukkig van. Laat mij maar lekker flipperen en telkens weer iets anders leuks kopen, part of the hobby. En dan heb ik nog een andere afwijking, alles liefst nieuw of in nieuwstaat.

Ik ook en misschien is dat juist wel de reden voor de onrust. :wink:

3 likes

Dacht een droog rondje te kunnen maken

Maar te vroeg gejuicht

Gelukkig kunnen we allebei tegen water

9 likes

Ik zag je nog lopen … :joy:

giphy

Had ik al gezegd dat ik deze rooie summit-band zéér geslaagd vind op jouw GMT! Feit dat de GMT-wijzer dezelfde kleur heeft zorgt voor een prachtige ‘symbiose’ van beiden. Fraai, heel fraai.

Ik ga zometeen mijn oranje summit ook maar eens even monteren, lekker fris. :sunglasses:

4 likes

Ah joh, het houdt je lekker bezig. Beter dan postzegels verzamelen. :grin:

1 like

Nou scheelt niet veel inderdaad :sweat_smile:

Thanks :+1:t2: ik ben zelf ook (voor het eerst) zeer tevreden over een kleurcombinatie :joy:

Edit: kan die gore jubilee mooi in de ultrasoon, bah wat worden die vies tussen de kleine schakeltjes :smirk:

2 likes

:heart_eyes:

10 likes

Middag :sunglasses:

13 likes

Stukje touren met de Volvo en 50 Atmos :motorway: :shark:

10 likes

Dit is wel een hele toffe uitgave hoor :heart_eyes:
Leuk detail zijn die lume plots onder de wijzerplaat :ok_hand:

(Plaatje van het net)

10 likes

Hier ook nog alles nat😊

13 likes

Had de vorige Master Marina Militare ook al.
Ik vind het wel een lekker ‘cleane’ uitstraling hebben. Weer eens wat anders. Leuk. :slight_smile:

1 like