Dat snap ik wel
Lekker man, lekker bijpassend drankje ook
Hou niet van bier!
Buon pomeriggio Skûwàlisti!
Ik hoop van wel!
Ziet er met ‘de verlichting’ echt leuker uit dan de old skool versie. Vind ik. Ik hoop stiekem dat ze de inleg ook gaan upgraden bij de gewone 1521 Classic.
Dit dus …
Kan ik me alles bij voorstellen. Jouw super Supersquale is een hele fraaie en draagbare uitvoering. Sowieso heeft Squale de “ik draag niks anders meer” uitwerking op mensen. Zo heeft @berg zijn Oris ook mee op vakantie en is die al gedragen? Welnee! Alleen de 1521. Ikzelf draag niks anders meer dan de Thalassa. Haha. Leuk toch. Soort van verslaving …
Toepasselijk oranje blikkie erbij!
Yep, is een bandje van Squale zelf. Het is deze:
Maar dan in 22mm met een satin brushed sluiting, zodat 'ie perfect bij mijn Matic past.
Klik hier voor een paar plaatjes en aankoopinfo ... 😎
Ik heb deze bij ‘Locatime’ gekocht: Klik.
Daar kun je namelijk zelf aangeven welke sluiting je wil. Standaard komt 'ie met een polished, pvd of blasted sluiting maar niet met satin brushed. Sowieso was mijn breedte nergens anders meer te krijgen en ik was al bekend met deze (web)winkel.
Top tip, dank je wel!
Heeft iemand hier een van deze oranje wijzerplaat HFNL 1521?
Van Gnomon, zoals ik gisteren al schreef …
Geweldig die oranje kleur
Jeez, even een paar uurtjes niet op HF en gewoon 58 nieuwe posts in de Squale kroeg!
Vandaag lekker de full-lume 1521 om.
En inderdaad, het hebben van een Squale leidt tot een
Soms even tijdelijk wat anders. Maar uiteindelijk doe je toch weer je Squale om.
Dat snap ik wel!
Staat hem super goed! En welkom in de kroeg
Dank je wel! Gezellig hier
Lekker!
Die FKM ‘summit’ banden zijn toch wel erg fijn hoor.
Helemaal fris! Ik miste de mooie witte rally tropic al, die staat 'm zó goed …
Ben benieuwd wat ze eraan gedaan hebben, nieuw uurwerk of de kroon weer ‘vastgezet’ ofzo. Krijg je daar een opgave van? Nou ja, als 'ie het maar weer doet!