Staat hem inderdaad heel goed!
Goed nieuws, dus! Ben even kwijt wat er ook alweer aan de hand was…
En wie heeft 'm gefixt?
Doe je goed! Mooi hoor!
Ik kon de tijd of datum niet meer verstellen zonder dat hij continu in de vrije loop ging.
Sellita kwaaltje bij een enkel uurwerk. Te lange stem zorgt voor problemen.
Ik denk dat dat het euvel was bij die van mij.
Hij is bij Gnomon gefixt. Sneller dan de opgegeven 6 weken. 3 weken weggeweest.
@junior Nog geen info ontvangen wat er mee loos was. Wel een foto ontvangen op de Timegrapher en dat zag er goed uit. + 0.5 sec p.d. amplitude en de rest ook dik in orde.
Netjes! Doen ze dus goed.
Fijn dat het allemaal zo vlotjes loopt. Nu maar hopen dat DHL ook een beetje meewerkt, dan heb je hem snel weer om de pols.
DHL gaat prima. Duurt niet al te lang meer.
Ik zal ook even vermelden hier of het zorgvuldige rakkers zijn bij Gnomon want het horloge is mint hun kant opgegaan.
Heb de foto’s. Dus ik hoop geen reparatiiesporen in de zin van krasjes of vergen op de zichtbare plekken.
Ik ga er zomaar vanuit dat het alles oké is. Ze hebben best wel een nette reputatie dacht ik. Oh enne, niet teveel aan denken hè … self fulfilling prophecy.
Ja precies…
Tuurlijk!
Je bent van harte welkom, net als iedereen eigenlijk … als je Squale maar wel ‘een warm hart toedraagt’ enne zo te zien gaat dat helemaal lukken. Mooie aanwinst, met nog de gravure in de zijkant als ik me niet vergis. Love it!
Van harte ermee en héél veel draagplezier.
Gaaf man! Gefeliciteerd
Dit is een hele mooie combinatie! Veel draagplezier ermee.
Dank je wel
En terecht heel blij mee! Draagcomfort is eigenlijk ongekend. Nu 2 weken onafgebroken tijdens de vakantie om de pols… Mijn vrouw vroeg zojuist wat ik met mijn andere horloges ga doen😬
Dat heb ik dus met de 1553, alsof je gewoon niets om hebt.
Deze hoor ik thuis wekelijks, mijn vrouw kan het gewoon niet begrijpen. Maar goed dat ze denkt dat het maar 4 horloges zijn 🫣.
Niet dat ik een horloge verslaving heb ofzo hoor…my precious…
Thnx allemaal, we gaan er zeker van genieten✌️
Lekker hoor, gefeliciteerd
Heb je toevallig een linkje?