Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 4)

12 likes

Thanks!
Dit ziet er cool uit! :heart_eyes:

1 like

Die 1521 van @Gup is super. Iets heel anders dat ook binnen de zoekopdracht past zou de Super Squale kunnen zijn.

38mm diameter
45mm l2l
Brushed kast en in meerdere zwarte kleuren en blauw te krijgen:

11 likes

Best een lekkere bandenslet die 1521!

12 likes

Ja, ik zou voor een 1521 gaan. Draagt fantastisch comfortabel, ziet er geweldig uit, super robuust. Een fijnere duiker ga je niet snel vinden. Ik heb er inmiddels drie. Er zijn vele versies/uitvoeringen. Die van @Gup voldoet, volgens mij, helemaal aan jouw wensenlijst.

Oh en als je nieuw gaat kopen, zeker even rondkijken bij huisdealer Q-Watches. Goeie gasten, ruime keuze en uitstekende service! :+1:

https://www.q-watches.com/artikelen/squale-nl

Overigens, Squale amici, is het weer vrijdag!!! Ik heb er weer zin in! :beers:
Daarom even dit lekker foute ‘juweeltje’ voor jullie. Was ooit de basis voor een jingle van het legendarische Veronica radioprogramma Curry & Van Inkel, op de vrijdagavond. Man, wat was dat geweldige radio! Anyway, geniet ervan! :notes: :guitar:

En nog meer goed nieuws, voor mij in ieder geval. :grin: Gisteren was ik bij de horlogemaker en de blue blasted 1521 is weer getest op WR. Doe ik jaarlijks met m’n dedicated diver, voor de vakantie. En? En? Ja! Deze fijne Squale kwam weer glansrijk door de test en gaat dus binnenkort weer flink wat water zien. Kreeg overigens nog wel als waarschuwing van de horlogemaker mee dat een horloge dat flink opgewarmd is door de zon, minder goed waterdicht kan zijn, als het in een keer ondergedompeld wordt in veel koeler water. Maar goed, daarover is al het nodige gediscussieerd, op HF en tot nu toe is het bij mij altijd goed gegaan.

Ik zeg: tropische stranden, ik kom eraan!!! :desert_island: :ocean: :diving_mask:

Werk ze nog vandaag, Squale famiglia! :muscle:
En zie jullie straks op de #VrijdagMiddagBorrel, hier in de Squale kroeg!!! :beers:

15 likes

Die blue ray op roggenleer is anders ook een plaatje hoor :star_struck:

Zal ik met de 1553 ook nog moeten doen, maar ik den dat ik die thuis laat.

Ik neem of de 50 atmos mee of de bb58, beide van dit jaar dus de waterdichtheid zou goed moeten zijn. Twijfel aleen nog welke ik zou mee moeten nemen naar Spanje. :thinking: Suggesties misschien?

Alvast heel veel plezier op Bali :grin:.

2 likes

Ja, dat zou ik wel aandurven. Eerste paar jaar zou geen probleem moeten zijn en sowieso nog garantie. Maar na een paar jaartjes laat ik ze toch graag even testen. Spring je toch net met een wat zekerder gevoel het water in. Ja, het kan altijd misgaan, natuurlijk. Daarom ben ik ook heel blij met mijn ‘pre-loved’ 1521je. :grin:

Ik zou lekker de 1521 meenemen, dan. Heerlijk zorgeloos horloge.

Thanks!! En jij ook! :blush:

3 likes

Buongiorno Squalistas,

Eerst koffie en vandaag de 1521 om :heart_eyes::+1:

13 likes

Gaat wel lukken Ed :grin: En denk idd dat het de 1521 gaat worden :+1:

3 likes

Thanks ook erg mooi ja

1 like

Klopt ja! Dank je wel
Ik ga die ‘huisdealer’ tips wen bekijken :joy:

1 like

1993

17 likes

Buongiorno Squaléosi!

Eindelijk klaar met werken veel gemist, zie ik.

Het is maar net waar je naar op zoek bent, toch?

Jij wil een typische Von Buren case en comfort!

Ben je verliefd op een bepaalde look, tja… Keuzes maken, jonguh.

Enfin, ondertussen ben ik ook wel aan sparen voor mogelijk een 1521, een matic en nog een 1545.

Ach ja, dilemma’s…

Plaatje van mijn Gnomon 1545!

Geniet ervan, maat! Ik ga ook maar een trip naar Bali plannen.

10 likes

:star_struck::star_struck::star_struck::star_struck::star_struck::star_struck::star_struck:
As always, amazing looking master!

2 likes

@junior m’n veel te dure springbars zijn binnen :crazy_face: maar hoe krijg je die dingen er in vredesnaam uit?! Door het sleufje neem ik aan maar krijg het niet voor elkaar (niks voor mij, had ik kunnen weten) :see_no_evil:

8 likes

Dank je wel, bro! En app maar even wanneer je er bent. Wie weet zien we elkaar nog!

1 like

Zal ik doen, maar kan al vrij zeker zeggen dat het niet meer deze zomer wordt :sweat_smile::joy:. Misschien in het najaar.

1 like

De dag begonnen met de super squale maar nu even naar de 1521 omdat de oranje strap toch wel heel lekker bij m’n zwembroek past :crazy_face:

deze ook net binnen, ben benieuwd hoe hij zal staan in de 1521

15 likes

Zo, het is er weer tijd voor: de #VrijdagMiddagBorrel, in de altijd gezellige Squale kroeg!
Op jullie gezondheid, Squale fratelli! :beers: En een goed weekend, alvast! :partying_face:

12 likes

Heftig biertje hoor Ed! :clown_face:
Ik ga zometeen even een koude nemen! Proost alvast🍻

2 likes