Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 4)

@TagEd gaat voor dansen op de bar vanavond :joy: :muscle:

2 likes

Die gaat mokersvet naar huis toe😁

2 likes

Weekend! :partying_face:

Ik doe met je mee, proost! :beers: :shark: :sunglasses::+1:

13 likes

Ik ga straks nog naar een optreden van de band van m’n zusje. Wordt gezellig. Dus ik sluit niks uit! :rofl:
Feeling Alive Stock Photo - Download Image Now - Crowd Surfing, Music  Festival, Rock Music - iStock

7 likes

Klinkt als een gezellige avond :grin: Optredens/concerten zijn altijd goed, ik heb er in october ook nog 3 staan en in februari nog 1​:fire::microphone::guitar::drum:

4 likes

Veel beter :+1:

1 like

Nu staan er 3 horloges op de short list:

Squalematic black:

Tudor BB58 Blue:
images (1)

Sinn U50 SDR:
download

Keuzes keuzes…

7 likes

Alle 3 heel mooi, maar ik zoe gaan voor:

7 likes

De Tudor is mijn favoriet van de 3, maar is ook meteen de duurste.

Ik ben er nog niet 100% vvan overtuigd dat ik zo’n bedrag wil uitgeven aan een horloge.

Daar koop je 3,5 Squalematics voor.

2 likes

5 likes

Als ik de Tudor route neem dan moet mijn 1521 zowieso eerst weg zijn.

Hobby potje is laatst nog geplunderd voor een compleet RVS uitlaatsysteem voor de brommer. :shushing_face:

2 likes

Ik heb van de week voor het eerst een bb58 omgehad en hoewel ik de kwaliteit super vond zat hij mij niet echt heel goed.

Ik hoop dat de bb54 er in het blauw komt dan ga ik daar denk ik voor :grin: de bb36 vond ik ook top trouwens.

2 likes

Die 58 is z’n geld dubbel en dwars waard.
Maar je kan je geld maar 1 x uitgeven :thinking::thinking: het blijft een rot virus, en hier op HF rondhangen maakt t ook niet veel beter :wink:

3 likes

Nou, idd…

Jullie kosten me een fortuin!

:see_no_evil:

3 likes

Hij zit bij mij wel super comfortabel, denk dat dat voor elk horloge persoonlijk is aangezien alle polsen anders zijn.
Daarentegen zit de 1553 en de 1521 ook fantastisch.
Altijd moeilijk hoor, gelukkig is er zat (teveel) keus. En genoeg inspiratie op het forum 🫣

3 likes

Goedenavond!
30! Ûhm, heb ik iets gemist? Druk dagje gehad waardoor niet eens tijd voor een leuke foto (komt nog). Solly.

En het is zo simpel … :wink:

:arrow_up:

… en anders de Sinn @Robert.V. De Tudor is prachtig maar vergeleken bij de andere twee een beetje dertien in een dozijn. De Sinn U50 is veel bijzonderder en dat geldt ook voor de Squale Matic, dat zijn horloges voor échte connaisseurs.

Nou ja, ik zou als ik jou was overigens alleen naar je eigen gevoel luisteren. Niet naar ons, want hier zitten allemaal rare gasten die in ‘Squale only’ pleiten voor een ander merk. Oh oh. :sunglasses:

:beers:

5 likes

Ik ben al blij dat ik er maar 3 op het oog heb :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 likes

… zo, kiekje erbij! :beers:
Fijn weekend Squalevrienden.

14 likes

:point_up_2:deze, sowieso :+1:

3 likes

15 likes