Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 4)

Zoiets ja… kan snel gaan :man_facepalming:

2 likes

Nou ja, dat dus. Maar blijft natuurlijk persoonlijk. Succes met de beslissing!

4 likes

Goedemorgen!
Vanwege het warme weer de stalen band er maar eens opgegooid:

11 likes

Zou me daar zo min mogelijk door laten leiden, liever 1 horloge waar je echt heel gelukkig van wordt dan 3,5 die het net niet zijn. Welke dat dan ook mag zijn uiteraard!

Je kan ook altijd eerst de goedkopere bemachtigen, die uitproberen en tegelijk doorsparen. Als die dan niet bevredigend is die je die weer weg en ben je tegelijkertijd toch dichter bij je einddoel. :man_shrugging:

Ik steek mn spaargeld dan in de tussentijd net zo lief in een horloge en pak de afschrijving met liefde voor de hobby :grin:

Ja, bedoelde eigenlijk te zeggen dat ik die al een tijdje op m’n wishlist had staan (en hem echt heel mooi vind) maar dat bij het passen pas echt duidelijk word of je er een klik mee hebt. Precies wat je zegt iedere pols is anders :slightly_smiling_face:

3 likes

Daar kom ik steeds meer achter ook, ik koop iets en als ik er dan geen klik mee heb verdwijnt hij meestal in een box en krijgt hij geen draagtijd meer.
Vaak kom ik uit bij 2 horloges die ik draag, zal na de vakantie de knoop doorhakken om er een paar van de gand te doen. Ik lan er toch maar 1 tegelijk dragen :pensive:

Daar is geen speld tussen te krijgen, dat is zeker het geval.:grin:

En natuurlijk een hele goede morgen allemaal, vandaag dan toch maar de 1521 om. Deze verdient tenslotte een kans.
Misschien nog even een bandenwissel straks…

14 likes

11 likes

De tandjes, anders moet je ff 60+ berichten doorlopen. :sweat_smile:

Zoals in: op welke volgorde ga ik ze aanschaffen? :sweat_smile:

@Gup ben je een elftal aan het samenstellen? Als je iets wilt, dan wil je iets. Zullen we maar zeggen :joy:

:drooling_face:, dit is de blauwe toch? Ik vergeet telkens wie de blauwe en de wie de zwarte heeft :sweat_smile:.

6 likes

Even officieel afmelden; de Squale is verkocht :sweat_smile: dus ik ben weer squale-loos. Komt er vast ooit een terug 🫡

8 likes

But you still Squale-minded, right!?

:joy:

5 likes

Zeker! Beetje leer-curve. De kast van de 1521 is geniaal. Die komt er zeker weer eens, wellicht in de pvd of matte uitvoering

5 likes

Anders koop je de mijne,
Dan kan ik een van de drie op mijn verlanglijstje kopen.

Of je nu een half jaar wacht of maar meteen koopt, uiteindelijk wil je er toch weer 1 hebben.

Dan kun je het maar beter gehad hebben :stuck_out_tongue_closed_eyes:

5 likes

Bezit van de zaak is einde van het vermaak he :sweat_smile: laat me eerst een half jaartje kwijlen op plaatjes

5 likes

@Kleine_gup_in_grote_oceaan yup is idd de blauwe. @Royce heeft de zwarte .

@Silvester1987 snap dat die zo weg was, blijft een mooi exemplaar. Je komt toch zeker zo nu en dan nog wel even een :beers: halen in de kroeg hier? :grin:

3 likes

Deze Sinn doet mij niks. Maar dat is een eerste indruk. En ik zou de Pelagos LHD kiezen boven deze tudor.

De matic, tja… Je vraagt het wel aan alle praktiserende Squale-padres :innocent:.

5 likes

Dat is mijn specialiteit :ok_hand:

5 likes

:joy::joy: ja zoiets…. :kissing_heart:

1 like

Sterkte, man! :open_mouth: :wink:

Zo, even 'n beetje bijkomen van gisteren, met een ijskoude :beer: voor de

Later vandaag nog naar een tuinfeestje. Wordt afzien met deze temperaturen… :sweat_smile: Maar zorgen dat ik niet uitdroog! :beers: :joy:

Fijne zaterdag, iedereen!!

12 likes

Fijne zaterdag … :sunny:

:diving_mask::shark:

10 likes

De bruine is in de aanbieding zie ik nu:

Ik hoef hem niet maar misschien iets voor een van jullie?

https://nl.firstclasswatches.com/squale-matic-chocolate-leather-automatic-brown-sunray-dial-brown-leather-strap-maticxsdpts-cinu1565gd-p-65124/

6 likes

Happy saturday☀️

12 likes