Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 4)

Kom op man 🥹 heerlijk nu. Vanavond ook een feestje :beer:

3 likes

Hinderlijk! Dilemma’s… Ik vind deze ubermooi, maar neig toch ook weer naar de blauw/witte. Daarnaast is er 1 die ik nog mooier vind. De dark Blue gendarmerie LE.

Alhoewel 945 (incl 10% korting) een behoorlijk aantrekkelijke prijs is.

Edit: de Seiko spb255j1 spookt ook weer enige tijd door mijn hoofd. Ja, als jullie openhartig zijn over vreemdgaan, dan kan ik dat ook wel. :joy:

3 likes

Fraaie uitvoering! Wat mij tegen zou houden is dit zinnetje …

Let op: buiten het Verenigd Koninkrijk kan de duur van de garantie van de fabrikant anders zijn en daarom moet u uw horloge naar First Class Watches retourneren om de volledige garantie te krijgen.

Allemaal extra gedoe voor een paar tientjes extra korting. Ik zou Q een mail sturen en vragen of er bij hun iets vanaf kan en dan lekker daar kopen. :sunglasses:

Oh maar daar is een prima alternatief voor in het Squalehuis.
Heb je de 1521 PVD al overwogen … :thinking: :joy:

4 likes

Daar had ik geen tijd voor om dat te lezen tijdens het wandelen maar ook dat had mij er niet van weerhouden; ik heb hem meegepakt voor die prijs!* Beetje hetzelfde als bij Gnomon toch :wink:

• nadat ik achter het net viste voor die 1521 rog die @Gup nu heeft :wink: en ik zie dat ie ook mijn ex (wiens ex niet) heeft :sweat_smile:
4 likes

Mocht iemand de 1521 Blue Ray overwegen: hij is het voor mij niet en mag door, stuur maar een PB

11 likes

Exact. Gedoe dus als er wat mis is … :sunglasses: maar eerlijk is eerlijk, als ik mijn SPB149 vandaag verkoop ga ik er ook even over nadenken.

Van harte alvast!
Enne welkom in #Teammatic:diving_mask::shark:

Zet 'm (ook) in het blauw, ben je zo kwijt! Bovendien is verkopen daar wél toergestaan … :joy:

6 likes

5 minuten te laat vriend :joy:

5 likes

Thanks! Ben heel benieuwd. Als ie goed bevalt kan de 1545gmt misschien wel vertrekken.

3 likes

Hahaha, ga de advertentie maar vast maken! :joy:
Wel jammer trouwens, met de rode summit is dat ook wel een topper hoor.

1 like

Ja klopt, misschien hou ik ze wel gewoon allebei maar ik redde het nu prima met alleen de 1545 (simple living)

1 like

Ze garanderen dat er geen extra kosten bij komen. @Gup, jij had toch ook geen invoer geneuzel?

Die heeft niet de specifieke aantrekkingskracht op mij.

1 like

Klopt dat gaat ook alleen over de garantie :wink:

2 likes

Nee geen

Bij FCW :ok_hand:

3 likes

Echt … :thinking:

Ik vind het zelf wel een gave uitvoering en als ik moest twijfelen tussen de SPB255 of de 1521 dan wist ik het wel. Overigens vind ik de Seiko ook mooi hoor. Maar ja, Squale only. :sunglasses:

(Plaatje geleend van Google Search)

Eerlijkheid gebied me te schrijven dat ik nog nooit een PVD uitvoering van wel merk ook heb gehad, dus het zal wel even wennen zijn. Ik ga nu puur af op de plaatjes.

8 likes

Ik vind ‘m heel tof :ok_hand:
Is er iemand hier die er een heeft? (Ik vraag dit voor een vriend :wink:)

3 likes

controlling-laugh-laughing

Je hebt de laatste gekocht, want inmiddels staat er “helaas is dit product is momenteel niet beschikbaar om te kopen”.

Lekker dan. Dat scheelt me weer kopzorgen of 't bezorgt me juist kopzorgen?! Maar wat nou als ik mijn SPB149 vandaag verkoop? Dan is er paniek. Heb ik niks om ervoor in de plaats te kopen. Oh oh … :joy:

4 likes

Gefeliciteerd met je nieuwe aanschaf @VriesKou ook weer een prachtig horloge.

Het valt echt niet te ontkennen wat een fantastisch horloge merk het is. Er zijn maar weinig horloges van squale die ik echt niet mooi vind.
Moet mezelf ook vaak in bedwang houden (dit is voor jullie uiteraard niets nieuws) om niet naar de afreken knop te gaan online. Geloof me ik heb er ondertussen wel 8 aan winkelmandjes toegevoegd :woozy_face::crazy_face:.
Ik denk dat de enige die nu nog op mijn lijstje staan de nieuwe Master palombari en de master die @SirSqualeWhale weleens post zijn en dan is het 1 van de 2.
Maar ja, dat kan volgende maand ineens anders zijn hahaha. Wat een fantastische hobby soms…

10 likes

Hij was nog een poosje beschikbaar nadat ik had besteld :wink: of dat is omdat ze nog aan het verwerken waren of dat het er meer waren weet ik niet :man_shrugging:t2:

Benieuwd ook hoe snel ie er is! Eigenlijk weet ik al dat ik de 1545 niet kan missen :sweat_smile:

Maar nu; hebben ze hier ook een leuk passend kleurtje summit voor?!

3 likes

@junior,
Ik zit met mijn pols al wel op het randje qua lug to lug met de 1521.

Ik lees net dat de lug tot lug bij de Matic fors langer is…

Mag ik vragen hoe dik jouw pols is?

6 likes

Ik zou gewoon zwart en/of oranje proberen.
Let op als je gaat bestellen, de Matic is 22mm.

17,5 cm omtrek.
Hier heb je ze naast elkaar. Plaatje al wel eerder geplaatst, maar foto’s zijn altijd leuk … :sunglasses:

Als ik jouw foto bekijk lijkt dat prima. Maar foto’s vertekenen, ook die van mij hierboven. De 1521 lijkt daarop zelfs groter. Is natuurlijks niet zo. Maar ik heb al eerder geschreven: De Matic draagt kleiner dan zijn theoretische maatvoering. Vind ik ook van de 1521. Dus ik zou niet puur op de getallen afgaan, maar gewoon even passen als je de kans hebt.

4 likes