Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 4)

Wel man, doe eens?!

3 likes

blauwe plaat. oranje strap… laat de fantasie losgaan

3 likes

Begrijp niet helemaal waarom je geen foto('s) zou kunnen plaatsen. Is echt heel eenvoudig. Gebruik je een telefoon of een computer?

2 likes

Is er eigenlijk niemand met zo’n Matic ‘chocolate’ hier? Voor wat banden inspiratie :sweat_smile:

2 likes

Als het goed is komt er morgenavond iemand naar mijn Squale kijken.

Wordt weer een poosje met de flighmaster rondlopen als het doorgaat.

8 likes

Rotleven…

12 likes

11 likes

O.k., mooi! :+1:

Ook geen straf, natuurlijk!

Ziet er heel naar uit, idd! :grin: Veel plezier! :ocean: :sunglasses:

Volgens mij niet.

3 likes

Fantastisch horloge. Al het langst in mijn bescheiden verzameling en zie ik niet meer weg gaan. :ok_hand: Alleen de originele band vind ik helemaal %^¥^${¢ op een Barton Elite draagt hij top

3 likes

Ik heb de mijne sinds 2014.

Draagt het mooist op eem MN strap vind ik zelf:

6 likes

Eerste blasted case in de collectie, blasted band is onderweg.

15 likes

Nice!

Nice, wat is het?

Congrats! Wat heb jij voor band onderweg dan? Er is geen originele stalen band voor de 1521, met passende end links, dan. Heb je een mesh onderweg? Of een passende vintage band?

Sowieso een 1521, van een paar jaartjes oud. Ik gok een blue of black blasted.

1 like

Wat mij betreft wel een passende combo, al stelt de tropic ook niet teleur.

11 likes

Weet je niet wat je gekocht hebt?

1 like

Ah, een zwarte blasted, van een paar jaartjes oud dus. Nice! Geniet ervan!
En wat betreft die bracelet. Ja, best een aardig ding. Maar ik zou het dus niet trekken dat die end links niet goed aansluiten op de kast. Maar goed, da’s natuurlijk persoonlijk. :sweat_smile:

:joy: Ja, ik wel. Ging over het horloge van @Dutch_watch_mod.
Jij zag mij natuurlijk eerder vanavond een biertje drinken en dacht: die is nog even doorgegaan. :beer: :rofl:

3 likes

Owh gelukkig :joy:

2 likes

Daar ben ik het wel mee eens, maar heb geen betere optie gezien. Aangezien de andere banden ook niet aansluiten is dit dan nog wel een leuke band om eens te proberen. De engineer links passen dan wel weer leuk bij het facet op de kast naast de kroon.

2 likes

Congratz!

Ik denk dat jullie beide in de war zijn. @Gup zag jou inderdaad even voor @Dutch_watch_mod aan. En jij zeg @Gup aan voor mij :rofl:.

Volgens mij en je nog even doorgegaan :rofl:. :beers:

1 like