Heb ik ook een poosje gehad. App of je geschiedenis even resetten hielp. Soms ligt het ook aan type afbeelding.
Vanuit de PC browser zal het ook gewoon lukken. Dus niets persoonlijks aan je account beperkingen ofzo
Heb ik ook een poosje gehad. App of je geschiedenis even resetten hielp. Soms ligt het ook aan type afbeelding.
Vanuit de PC browser zal het ook gewoon lukken. Dus niets persoonlijks aan je account beperkingen ofzo
Mijn telefoon maakt foto’s in een ander format. Als ik een foto hier wil uploaden moet ik hem eerst converteren naar Jpeg of jpg format/extention. Daarna kan ik ze hier wel uploaden.
Misschien dat dat bij jou ook het geval is?
Same here!
Ik los het zelf altijd op door een “screenshot” te maken en deze te uploaden.
Deze is echt zo tof!
Goede kleur, polished, raised bevel.
Phoehee, dat is een heel lekkere combi! Gefeliciteerd
Mogge Skûwàlisti!
Mocht je een iPhone hebben, staat hier wellicht de/je oplossing:
Dit dus …
Je kunt ook je iPhone vertellen dat 'ie dat nog lang overal bruikbare formaat niet moet gebruiken. Doe je door: Instellingen > Camera > Bestandsstructuren > ‘Meest compatibel’ aan te zetten ipv. High Efficiency. Et voila, je maakt weer gewoon JPG foto’s.
Fijne (werk)dag mannen.
Verrek wat doet de BBB ineens in ons draadje
OMG! Dat ik dat niet eerder heb gezien!
De koop ging niet door, hij is er nog
De mijne is zojuist verkocht aan een anonieme HFer
Maar nu heb ik een probleem, er is een 4e horloge op de lijst gekomen.
De Pelagos 39.
Nog even doorsparen als ik die route neem
Ja die staat bij mij op 1 momenteel
Dat is al een stap in de juiste richting, gefeliciteerd
Mooie versie. Bevalt hij?
Heb deze ook een beetje op het oog , maar thuis nog even akkoord krijgen
Ja zeker!
Ik heb meerdere 1521 modellen van Squale gehad, maar deze combi is voor mij de beste.
Brushed kast met sunburst plaat
Ik ben niet zo van een glimmende kast, dan ben ik de hele dag vingerafdrukken van gepolijste deel aan het wegpoetsen
Opgelegde indices geven hem een strak en modern look.
Voor mij het extra geld absoluut waard.