Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 4)

Buongiorno Squale Amici!

Mooi zicht zo @Fargo!

Mijn bijdrage van deze ochtend:

15 likes

Viva Espãna

14 likes

Moggê, mannen :beers:(blijft een kroeg,toch?)

13 likes

Porrevavorre! Lekker genieten Joshido!

Uitsmijtertje kaas/spek en een glas melk, Pat? Harde of zachte dooier? :rofl:

5 likes

Sunny side up :sunglasses::joy:

1 like

:rofl:

Twee nieuwe superzachte tropic bandjes binnen. Wat vinden we heren? Denk dat ik donkerblauw nog even nabestellen. Jammergenoeg staat oranje hier denk ik wat minder lekker op :nerd_face:

12 likes

Ik vind het moeilijk om te zeggen eerlijk gezegd, het is een fantastisch mooi horloge en de wijzerplaat is superkewl.
Maar wel een moeilijke om te combineren wbt bandjes denk ik.
Zou misschien kijken voor een khaki kleur erika bandje misschien? Of gewoon zwart?

1 like

Ik vind ze allebei eigenlijk niet persé misstaan. Misschien een creme kleurige proberen?

Goeie optie!

1 like

Dat dus. Met een zwarte tropic leg je gewoon extra het accent op die geweldige wijzerplaat.

2 likes

Buon pomeriggio Skûwàlisti! :beers:

Lastig combineren met die mooie wijzerplaat. Ik zou voor of zwart, iets lichtbruinachtigs of gewoon de BoR gaan. Groen, blauw … nah. Dit is 't net net. Solly. :sunglasses:

10 likes

Deze heb ik om een Yema gehad, denk dat ie ook heel tof bij jouw Squale zou staan :ok_hand:

Mooie kwaliteit, soepel en ruikt heel lekker :smiley:

4 likes

Deze band was het:

6 likes

Mogelijk voorlopig ff de laatste, als het goed is komt de Matic vandaag :crossed_fingers:t2:

12 likes

Yes … :partying_face:
Come on over to the darkside! #TeamMatic :diving_mask::shark:

party-37

5 likes

Cool! De

is overigens wel populair aan 't worden, in de Squale kroeg!
@junior heeft hier wel wat los gemaakt! :grin:

3 likes

Story of my life! Kijk naar de FKM ‘summit’ banden … iedereen heeft er ineens een. :joy::joy::joy:
Ik zou in de handel moeten gaan. Iemand een nieuwe baan voor me? :sunglasses:

3 likes

Je bent gewoon een influencer!

3 likes

Mogen jou en ome Ed onderhand wel een sponsorcontract aanbieden vanuit Squale :sweat_smile:

3 likes

Hij is er;

Eens even goed bekijken :clap:t2:

17 likes