Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 4)

:partying_face: top

1 like

Kleurtje hoor :ok_hand:t2:

Z.s.m. buiten in het zonnetje :heart_eyes:

19 likes

Heel mooi :heart_eyes:

2 likes

Lekker hoor! Van harte.
Ben erg benieuwd naar je eerste indruk(ken) na een uurtje of wat om de pols. Keep us posted! :sunglasses:

2 likes

Mooi man, gefeliciteerd! De band ben ik niet weg van, maar daar is iets aan te doen

2 likes

Ziet er goed uit @gup, thanks. Denk dat die inderdaad goed zou staan maar de Supersquale heeft een aanzet van 18mm en die lijken ze niet te hebben.

Heb er een zwarte Bulang tropic bij, die vind ik juist erg saai staan. Slinger hem er later wel op om te laten zien wat ik bedoel.

Intussen kwam DHL met nog twee bandjes langs:

9 likes

Echt supertof, gefeliciteerd ermee! :smiley:

2 likes

Terwijl ie toch wel mooi kleurt en goed voelt :thinking:

De huidige (Squale) collectie, zeg het maar :man_shrugging:t2: blijf die 1545 toch ook mooi vinden :sweat_smile:

12 likes

Ik ook, vooralsnog merk/zie ik weinig verschil met de 1521 (maar die is al een poosje weg) behalve het bolle glaasje :see_no_evil:

3 likes

Kleurt absoluut mooi, maar ik vind het geen “duiker” uitstraling hebben, meer een racing strap.
Maar dat is een kwestie van smaken verschillen, toch?
Aanzetmaat 22mm? Ik heb hier een chocoladebruine 22mm tropic liggen,
Voor een postzegel is 'ie voor jou, om te proberen, als je wilt.

3 likes

7 likes

De bruine vind ik nog het mooist staan :+1:

2 likes

Eens, blijft lastig denk ik. Vind de BoR band tot nog toe het mooiste erbij staan.

Van harte, mooie kleur wijzerplaat ook👍

5 likes

Ik ook.

2 likes

Jullie zijn allemaal verrekte k*'t influenza’s. Door jullie allemaal wil ik allerlei horloges en straps. En weet je, daardoor influenza ik ook weer anderen.

Je weet wat ze zeggen: Influenza is besmettelijk :rofl:.

4 likes

Lekker :cold_face: (staat voor VriesKou) en gefeliciteerd, maat! Hij staat in m’n shortlist, al een tijdje.

Nog geneuzel gehad met invoerrechten?

1 like

@Archer, die blauwe strap nooit meer daarop slingeren, vind ik (:wink: @junior).

Deze squale is geen bandenslet! Ze draagt niet voor niks ‘super’ in haar naam.

1 like

Volgens mij draagt ie niet wezenlijk anders als een 1521 dus als je die kunt hebben dan deze ook :ok_hand:t2:

Nee hoor niets, maar dat stond er ook bij hè

9 likes

Dawittik wal, maar kreeg 2x om me oren geslingerd dat het via FCW niet veel zou schelen in prijs vanwege invoerrechten. Wat ik overigens bestreed :rofl:

3 likes

Denk dat je ze door de war haalt met Gnomon :wink:

3 likes