alle kosten zitten in de prijs

SQUALE Replacement Genuine Straps & Bracelets Rubber, Leather, Stainless...
Watches, Straps, Accessories & Parts
alle kosten zitten in de prijs
Dat bolle glaasje is wel echt lekker hoor…
Dat roep ik de hele tijd al, maar niemand wil het horen want op papier is ‘ie “te groot” etc. …
Lekker man, leuk dat je er blij mee bent en voor de prijs die ervoor betaald hebt kan het niet misgaan! Als ze ook in zouden ruilen, had ik de Seiko er direct voor weggedaan. Vind hem nl. erg geslaagd en ja, je GMT is ook mooi. Anders vooral.
Graag gedaan!
Die SPB297 is wel een vd weinige horloges waarvan ik een beetje spijt heb dat ik die heb weg gedaan. Maar had ik dat niet gedaan dan was ik niks anders gaan dragen
Ik zou hem nu ook niet willen omruilen met een spb14x dit is wel een stukje specialer zeg maar. Máár die Seiko was wel bijna ‘perfect’, voor mij althans.
De SPB149 is echt wel een prachtig horloge. Limited, extra (supergoeie) rubberen band etc, iets rustigere uitstraling en daarmee wat draagbaarder vergeleken met de 297 maar toch, … ik krijg er geen klik mee sinds ik de Thalassa heb. Best vervelend!
Ik droeg hem echt heel graag en eigenlijk dagelijks, zelfs toen er een Oris 65 en twee Tudors in bezit kwamen. Op staal juist want die band vond ik heerlijk. Ik ben bang dat die voorkeurspositie nu voor de 1545 is terwijl ik deze Matic zeker wel mooier en specialer vind.
Het is een Beauty !
Ja, die laatste vind ik dan wel weer aardig staan. Maar weet je, die kleur van die wijzerplaat is geweldig, maar laat zich niet makkelijk combineren met een andere kleur, volgens mij.
Super mooi, deze! Congratulazioni!
Poahh mooie Matic! Congrats
Erg mooi, zeker het bolle glas, gefeliciteerd!
#TeamMatic
Is een MN stevig genoeg voor deze beuker? Is dit een originele Squale band? Met zo een is de mijne ook verkocht schijnbaar dus dat zou ook moeten passen maar zo’n Squale rubbertje is ook aan de prijs niet?
Edit: bedankt iedereen voor de felicitaties en complimenten
Is een MN stevig genoeg voor deze beuker?
Ik vind van wel …
Is dit een originele Squale band?
Ja.
Bij Squale zelf niet (meer) verkrijgbaar in 22mm maar hier nog wel:
Watches, Straps, Accessories & Parts
Kiezen voor ‘Tropic Black Rally’ 22mm en let op dat jij bij het bestellen even aangeeft welke sluiting je erbij wil (in jouw geval ‘polished’) anders krijg je zomaar wat. Ik had er niet aan gedacht, dat ging dus fout. Overigens wel keurig opgelost door het winkeltje. Kreeg een losse ‘brushed’ sluiting opgestuurd en ik heb de verkeerde geretourneerd.
zo’n Squale rubbertje is ook aan de prijs niet?
Yep!
Inmiddels 110 euro, ik heb 90 betaald. Kennelijk prijsstijging geweest. Maar z’n geld wel waard, voor deze zwarte ‘tropic rally’. Vind ik. Ben nogal een fan van deze band. Zou 'm gelijk weer kopen als ik evt. een Squale erbij neem met een 20mm breedte. Kan zomaar gebeuren als de Seiko weg is.
PS Over “aan de prijs” gesproken. De Erika’s MN die ik erbij heb gekocht (de foto hierboven) was ook over de honderd euro. Jaja, ik geef duidelijk teveel uit aan bandjes. Maar goed, de rubbertjes van Ali compenseren het wel weer een beetje.
Hij is er
Supertof
Gefeliciteerd met je aanwinst