@TagEd, zelf ook al eens een Tag Heuer gehad. Ze maken prachtige horloges! Maar de blauwe Aquaracer gaf me niet de klik die ik ervan verwacht had. Tja. Ik zat trouwens ook net in de wittebroodsweken van deze Thalassa. Dat helpt dan ook niet.
Er is mij verteld dat een aantal schroefjes los zaten bij de eerste reparatie. Bij de 2e keer hebben ze het uurwerk uitgewisseld. Ik hoop dat het vertrouwen weer een beetje terug komt want het is inderdaad een erg fijn horloge.
Ik heb een paar jaar terug een nieuwe auto gekocht. Na 2000 km ging de auto al in de ‘noodstand’ (max x aantal toeren en 80km/uur, rode lampjes … een kermis). Via de merkservicedienst kwam er een ANWB karretje voor de deur. Je raadt het al, er was niets aan de hand.
Dag later op de A6 weer gedoe, lampjes alles. BMW garage gebeld dat ik het niet leuk vond en ik heb de auto daar gelijk neergezet. Drie dagen later werd ik gebeld, de krukkenas had axiale speling (sensor was al geraakt, wat de noodstand veroorzaakte). Door de speling was er metaal afgesleten en dat zat al in de olie. Conclusie: Er moest een nieuwe motor in, turbo alles. Want metaalsplinters in de olie zijn niet grappig en zorgen voor veel schade. Uiteraard alles onder garantie. Heeft me een zeker een paar maanden gekost voordat ik het daarna weer vertrouwde totdat iemand tegen mij zei: De in serie geplaatste motor van je nieuwe auto is kapot gegaan, deze nieuwe motor is er met de hand en met veel aandacht door de garage ingezet. Vertrouw het maar, beter ga je het niet krijgen. Denk dat 'ie gelijk had want de motor was perfect (geplaatst).
Ja, klopt. Die heeft ie niet meer. Zie je wel vaker bij die oudere duikertjes. Misschien nog 'ns kijken of ik dat nog kan fixen. We zien wel. Maar voor de rest is ie echt retestrak nog, voor zo’n oudje.