Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 4)

Groeten uit 't Gooi! :innocent:

@TagEd, zelf ook al eens een Tag Heuer gehad. Ze maken prachtige horloges! Maar de blauwe Aquaracer gaf me niet de klik die ik ervan verwacht had. Tja. Ik zat trouwens ook net in de wittebroodsweken van deze Thalassa. Dat helpt dan ook niet. :wink:

7 likes

He, precies dit dus… :raising_hand_man:t3:
Kan toevoegen dat deze gezellige Squale Kroeg flink heeft meegeholpen daarin.

4 likes

Een prachtig horloge😊

1 like

Hier nog eentje uit Amsterdam

9 likes

Er is mij verteld dat een aantal schroefjes los zaten bij de eerste reparatie. Bij de 2e keer hebben ze het uurwerk uitgewisseld. Ik hoop dat het vertrouwen weer een beetje terug komt want het is inderdaad een erg fijn horloge.

Ik heb een paar jaar terug een nieuwe auto gekocht. Na 2000 km ging de auto al in de ‘noodstand’ (max x aantal toeren en 80km/uur, rode lampjes … een kermis). Via de merkservicedienst kwam er een ANWB karretje voor de deur. Je raadt het al, er was niets aan de hand.

Dag later op de A6 weer gedoe, lampjes alles. BMW garage gebeld dat ik het niet leuk vond en ik heb de auto daar gelijk neergezet. Drie dagen later werd ik gebeld, de krukkenas had axiale speling (sensor was al geraakt, wat de noodstand veroorzaakte). Door de speling was er metaal afgesleten en dat zat al in de olie. Conclusie: Er moest een nieuwe motor in, turbo alles. Want metaalsplinters in de olie zijn niet grappig en zorgen voor veel schade. Uiteraard alles onder garantie. Heeft me een zeker een paar maanden gekost voordat ik het daarna weer vertrouwde totdat iemand tegen mij zei: De in serie geplaatste motor van je nieuwe auto is kapot gegaan, deze nieuwe motor is er met de hand en met veel aandacht door de garage ingezet. Vertrouw het maar, beter ga je het niet krijgen. Denk dat 'ie gelijk had want de motor was perfect (geplaatst).

Geniet van de Squale 1521 PVD!

:beers:

4 likes

Arne dit zou de Squale 50 Atmos Blue Ray 1521-026/A 1521PROFSS moeten zijn.

1 like

Mooi verhaal en goed punt!

1 like

Super mooie dag!

12 likes

Is die nog binnen gekomen ?

Zeker! En super blij mee! :blush:
Dit dynamische duo gaat dus mee op reis! :airplane: :desert_island: :sunny: :sunglasses:

victorias secret gifs Page 30 | WiffleGif

Ik heb het over de horloges dus, he. Plaatje hieronder dient slechts om lekker in zomerse sferen te geraken. :grin: :tropical_drink:

14 likes

Heerlijk zomers duo Ed :sunglasses:

1 like

Mooi duo!
De horloges ook trouwens … :sunglasses:

3 likes

Goede morgen allemaal :wave:

Zien er top uit samen!

Laat de zomer maar beginnen :grin:, ben wel toe aan vakantie ook…

3 likes

Grazie mille, Squale fratelli! :clinking_glasses:

Denk dat ik er binnenkort ook maar 'ns een NAtje over ga schrijven. :thinking:

2 likes

Mooi dat duo voor de vakantie! Ik ga ook maar eens bedenken welke horloges er mee mogen.
De Squale gaat in iedergeval mee naar Elba.

2 likes

Mooi horloge Ed! Gefeliciteerd ermee, uit welk jaar komt ie?

1 like

Mooie Super-squale @Erikje, hoe bevalt hij? Ik ben enorm benieuwd hoe hij draagt ten opzichte van de 1521, heb je daar ervaring mee?

Mis ik hier nou de lume pip ? Screenshot_20230608-101112

3 likes

Thanks, mannen. En hij is uit 1988.

Ja, klopt. Die heeft ie niet meer. Zie je wel vaker bij die oudere duikertjes. Misschien nog 'ns kijken of ik dat nog kan fixen. We zien wel. Maar voor de rest is ie echt retestrak nog, voor zo’n oudje.

1 like