Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 4)

Ik heb zojuist een nieuwe Squale op mijn ‘die wil ik!’ lijst gezet.
WOW … :star_struck:

(Bron: Foto’s geleend van Monsoonal, Australische Squale AD)

Een LE voor de Australische markt. Zijn er 300 van, gedreven door een voor Squale aangepaste ETA 2892-A2. Bijzonder klokkie. Omgerekend ongeveer 2250 euro x 1,25 voor VAT/Invoer etc. komt daarmee op 2800 euro.

Hier te koop: Squale Mater Dive Watch - Black | Australia Authorized Dealer - Monsoonal

Ik ga sparen!
Pfff, wat een gaaf ding … :heart_eyes:

15 likes

Niet meer wegdoen!!

1 like

Ik heb wel eens ik die site gekeken, maar wist niet zeker of ze legit waren. Ook niet opgezocht, moet ik bekennen.

Prachtig exemplaar!

200w

Oh oh, zo krijg je 'm nooit hè!
Je moet juist zeggen dat 'ie @VriesKou echt niet staat, dat hij beter kan teruggrijpen naar zijn GMT en deze zo snel mogelijk aan jou moet aanbieden. Denk nou even na guppie. :sunglasses:

Volgens Squale zelf wel …

Bron: store-locator

2 likes

Negatieve verkoop, snap dat dan! :rofl:

2 likes

Hatseflats!

8 likes

Dat was een ninja move! Van 2 naar 1 bericht :rofl:

1 like

Hoppa!! Geniet ervan, maat! Al is het maar voor even…

Lekker Robert!
Van harte en veel draagplezier, oh enne you’ll be back … :wink:

Haha, ja ûh … waarom zou ik twee berichten maken als 't ook in één kan? :beers:

3 likes

Nou lekker is dat @junior zo krijg ik nooit rust in de collectie !!! Super gaaf ding ook zeg, ben ik helemaal met je eens👍

En? Hoe bevalt hij op het eerste gezicht?

2 likes

Ik heb hem nu net op maat gemaakt en hij zit lekker.

Even een weekje dragen dan weet ik het zeker :grinning:

3 likes

Lekker hoor, hoe is het met de bandenwissel sporen?

2 likes

Vallen reuze mee, heel oppervlakkig.
Op de foto leek het alsof de brokstukken er aan hingen maar dat is dus gelukkig niet zo

4 likes

Zo zie je maar.
Altijd goed om het even met eigen ogen te zien en dan te besluiten.

Ik geloof dat je hier wel aan kan wennen. Ik vind zelf de blauwe BB erg fraai, had van mij wel een maatje groter mogen zijn - 42mm ofzo - maar het mag de pret niet drukken.

1 like

Hoho, er zijn nog meer mensen die hem mooi vinden…:wink:

3 likes

auction-sex-and-the-city

… gaat straks per opbod! :joy:

4 likes

Heel mooi! :+1:

Maar zijn deze niet gewoon wereldwijd gereleased? En niet in t bijzonder voor Australië?

Ik kan me ook nog een bronzen versie herinneren.

Was wel een LE van 300 stuks per uitvoering destijds idd.

Volgens mij zijn deze er al een tijdje en ergens in 2015/2016 op de markt gekomen als ik me niet vergis. En waren ook bij Squale.ch te krijgen.

1 like

Geen idee!
Kan ze alleen (nog) in Australië vinden, dus ik nam even aan dat het een AD limited is zoals Gnomon ook wekelijks aanbiedt … :wink:

In het brons laat ik hem trouwens liggen! Die ben ik nog nergens tegengekomen, met de datum op twaalf en zo’n powermetertje. Maar goed, dat hoeft van mij ook niet. De stalen is prima.

1 like

Hahaha dat is dan ook weer niet de bedoeling, we azen natuurlijk wel op vriendenprijsje hier in de kroeg😉

2 likes

Hier een paar versies bij elkaar.
En een bronzen versie.

Ik vind de zwarte ook wel de mooiste! :+1:

10 likes