Thanks! Ik hou 't ook bij de zwarte. Maar ûh, heb je naast plaatjes ook nog verkooppunten gevonden? Scheelt weer een tripje down under …
Ik zie ze met name 2e hands.
Volgens mij zijn deze kortstondig als topmodel boven de 101 Atmos gepositioneerd.
Maar wel eenmalig een LE van 300 stuks per versie dacht ik. Er is bij mijn weten nooit een non limited Master 600 reserve de marche uitgebracht.
Wellicht nog ergens dichter bij huis te vinden nieuw. Ik zal straks eens in de Google duiken, kijken wat ik vinden kan.
Dank je wel! Weer wat geleerd, kan mijn post mbt. Australië only helaas niet meer aanpassen maar het is met jouw toevoegingen wel duidelijk denk ik.
Dat kan ik zelf ook wel.
Maar daar wacht ik even mee totdat er weer geld is.
Btw.
Dit is wel een klompie staal hoor!
Draagt wel aan de grote kant.
Hij zal groter dragen, maar is in theorie vrijwel gelijk aan de Matic. Die overigens verrassend klein(er) draagt, net als de 1521.
Matic: Diameter 44 mm, 51 mm lug-to-lug, 16 mm thick (including sapphire crystal)
Master Professional: Diameter 44 mm, 52 mm lug-to-lug, 16 mm thick
Voor mijn gevoel wordt er tegenwoordig meer geaasd op de eersterangs plek voor het spreekwoordelijke dubbeltje
Heel tof ding
Zeker
Oi vey!
Laat maar weten als het zover is, ik wil wel een kijkje komen nemen tegen die tijd!
Dat hoopte ik al voor je!
Ik heb afgelopen week ook een Tudor gekocht. Kan ik best delen in deze kroeg! De 1521 blijft vanzelfsprekend.
Ja hoor!
Alleen die foto van MHC [weggelakt] niet hè. Was een goeie ninja edit …
Mooie Tudor, alleen die band vind ik een tikje rommelig aandoen. Hij lijkt te smal en ik vind de ruimte tussen de kast en band niet zo fraai. Maar, smaak is persoonlijk hè.
Leuk dat de 1521 ook blijft!
Morning! Is er al zicht op je nieuwe bezel?
Morning, Gup. Hij is afgelopen maandag vertrokken via airmail.
Moet overigens mijn zoektocht naar horloges even staken (héél eventjes maar) en overschakelen naar een zoektocht naar een nieuwe bril/zonnebril.
Honden schijnen acetaat dus lekker te vinden.
Ik draag al jaren verschillende Persol modellen, aanrader
En Italiaans, past in een “Squale way of life”
Ik had net een paar weken geleden een nieuwe Oostenrijkse Carrera met meekleurende glazen (ook in de auto) aangeschaft. Ben nu inderdaad maar naar de bekende Italiaanse merken aan het kijken, waaronder Persol!
Laatst een Ray Ban besteld, is mijn eerste maar hij bevalt prima.
Was met een behoorlijke korting op hun website, ik dacht iets van 40%.
Dat zijn de leukere kortingen. Helaas is dat vaak alleen op het montuur. De glasopties zetten je zomaar even 500 euro in de achteruit. Denk aan sterkte van de lens, glasopties (vuilafstotend, kraswerend, ontspiegeld, meekleurende glazen e.d.)