Ik was in totaal ā¬130,- kwijt, was een gepersonaliseerde bril ājustinā met mijn initialen gegraveerd.
Maar, ik heb geen glazen op sterkte dus dat scheelt inderdaad wel.
Mijn laatste zonnebril daarvoor kocht ik op Schiphol in 2007 dus dat is al ff geleden.
Dan doe je het beter dan ik!
Doordat ik sterkte heb en niet met 2 brillen wil leuren (een bril op sterkte en een zonnebril op sterkte en dus 2x ongeveer dezelfde kosten), ben ik dat bedrag plus nog een beetje kwijt aan 1 lens. Dan heb ik nog niet de andere lens en nog geen montuur.
Ja, hier ook groot fan van Persol! Heb trouwens eigenlijk een nieuwe nodig. Ook op sterkte. En met mijn gare ogen en dus bijzondere sterkte, kost dat een klein vermogen. Nou ja, nog maar even wachten tot, ruim, na deze reis. Nu even aan 't genieten van pizza
en
op Schiphol.
Als je even niet oplet een Squale matic!
Lekker man! Vergeet uit Indo geen Abon Sapi mee terug te nemen, voor thuis.
Buon pomeriggio Skûwà listi!
Ik heb (nog) geen bril op sterkte nodig, als enige in de familie. Bijzonder. Bij schemer zet tegenwoordig soms wel even een leesbrilletje op, een +1 Ali-ding van 2 euro. Werkt prima. Een zonnebril draag ik eigenlijk zelden, maar als wel dan heb ik al mijn hele leven diverse Ray Bans op de neus. Ik heb nog vijf generaties liggen, van een 30 jaar oude oude Aviator (goud monteur met groene B&L glazen) t/m een Wayfarer die ik nu draag.
Ik heb eigenlijk ook geen bril nodig, maar ik ondervind er persoonlijk wel hinder van dat ik niet meer zo scherp zie, als dat ik gewend ben. Mijn zicht is in beide ogen 150%, maar ik kan de borden op 200m afstand niet meer zo goed lezen.
Edit: Savonds en in de regen, heb ik wel echt een bril nodig voor in de auto. Anders word ik gillend gek van alle schitteringen.
Daās een vleesgerecht, toch? Nee sorry, wij eten geen dieren. Maar wil daar verder geen discussie over, hoor. Ieder zān ding. Anyway, er staat nog wel het een.e.e.a. aan koken(workshops) in de planning. Dus ben heel benieuwd!
Exact! Geen discussie over nodig!
Ja, weet ik idd. Maar jaaren geleden verslingerd geraakt aan Persolā¦
Ja, ik zie ze veel voorbij komen. Ik moet even kijken of ze iets hebben wat mij past. Niet staat, maar past. Ik heb zoān typische neus, weet je wel (witte wel kwam niet goed over in combi met neus ). Zonder een noemenswaardige neusschot. Tja, iets met afkomst en evenaar
.
Mijn vrouw heeft datzelfde (Indische roots) maar leent regelmatig mijn Persol brillen
Heb er al 93 bekeken⦠nu verder met de rest
Ow wacht, je kunt nu ook op de optie āasian fitā klikken
Goede smiddags Fred! Alles wel?
Lekkere 1521 Ferry! Jij hebt ook echt alles in de kast liggen hĆØ ā¦
Wat voor een band heb jij eraan zitten?
Zoals ze zeggen āmet slechte mensen gaat het altijd goed ā.
Zeker weten, ben van aardig markten thuis , maak straks maar weer eens een nieuwe NA aan. Moet voor dat merk nog een aparte box kopen.
Jeetje man, weet ik veel hoe ze die band noemen . Ik zeg altijd maar een RVS band
Welkom Fred! Mooie Squale