Je kreeg enkel likes! Hoe was je dag vandaag eigenlijk, @Maui?
En waarom geen Squale, je hebt hem wel nog, toch?
Je kreeg enkel likes! Hoe was je dag vandaag eigenlijk, @Maui?
En waarom geen Squale, je hebt hem wel nog, toch?
Thanks, mannen! En inmiddels lekker met een XL Bintang, aan de roof pool, met uitzicht over de stad.
Ff een zwembad pic, iets vertraging na een “zucht” van mijn vrouw (ben je daar nu alweer mee bezig?
En de wat trage internetverbinding helpt ook niet
Enak, Bung!
Ook lekkah! Olé!
Ik moet nog 3 weken wachten voordat ik met mijn pens aan het zwembad lig 🥲
Goedemorgen, dit is mijn allereerste bericht op dit forum en direct een serieuze vraag.
Ik heb vorige week een 1521 militaire blasted aangeschaft bij Awco in Amsterdam. Heel blij mee. Ik wil er graag een mesh band bij hebben. Nu heeft Awco alleen een (oude?) originele versie van Squale, die een beetje tussen polished en blasted in zit. Deze vond ik niet lelijk op de blasted, maar het contrasteerde wel. Ik heb deze nog niet gekocht. Nu zie ik op de website van Squale dat er een polished en een blasted te bestellen zijn. Kent iemand het verschil tussen de oude band en de nieuwe blasted band? Wellicht met foto’s?
Ik heb het antwoord op je vraag niet,
Maar gefeliciteerd met de Squale!
Ps.: Gefeliciteerd met je Squale!
Van harte met je nieuwe squale en zoals @Kleine_gup_in_grote_oceaan al zei, @junior heeft vast wel een bijpassend antwoord op je vraag
Welkom in de Squale kroeg! En gefeliciteerd met je nieuwe Squale! Er zijn twee soorten mesh banden leverbaar: een brushed en een polished. Volgens mij kun je die gewoon bestellen bij huisdealer Q-watches.
Oh en doe 'ns even een foto! Daar houden wij van!
Gefeliciteerd met jouw Squale!
Hi @Sjorzel, welkom.
Een 1521 militare blasted is altijd goed, prachtige aanwinst. Van harte en veel draagplezier!
Ik heb helaas geen kaas gegeten van stalen banden, maar ik kan me niet voorstellen dat er veel verschil in zit. Ik zou de oude - die AWCo heeft liggen - eerst moeten zien om er iets zinnigs over te kunnen zeggen. Was die wellicht ‘brushed’ ipv blasted? Dat ziet er een beetje anders uit. Maar als je een nieuwe 1521 hebt gekocht, zou ik ook gewoon voor de courante blasted band gaan en dus die op dit moment in de collectie zit tenzij de ouwe voor weinâgh de deur uit mag.
Oh enne …
Heel tof, gefeliciteerd met je aanwinst
Prima vrijdag, beetje discussiëren over wat werkuitdagingen met mn team. En nu weekend!
En zeker heb ik mn Squale’s nog!
Beetje wijzer geworden?
Gelukkig!
Welkom! Toffe Squale heb je gekocht!
Pictures or it didn’t happen
Wacht nog even met de verkoop van die bruine Matic!
Ik heb mijn Seiko alweer bijna verkocht.