Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 4)

Tuurlijk, met een beetje geduld, gezond verstand en de juiste mensen bij elkaar komt het altijd goed :+1::muscle:

2 likes

10 likes

8 likes

Bedankt Junior. Zou inderdaad om een brushed kunnen gaan. Ik kan deze voor 60 euro krijgen ipv de blasted voor 150 euro. Ik ga nog wel een keer kijken bij AWCo.

1 like

Heel geslaagd met die rode band! :star_struck:

3 likes

10 likes

Dat is sowieso altijd leuk! :sunglasses:
Mooi winkeltje en als je Roel en/of Toesja (de eigenaren) zelf treft, dat zijn ook bijzonder aardige liefhebbers. Kom er zelf niet zo vaak meer, maar als ik in Amsterdam ben loop ik altijd wel even binnen.

60 ipv 150 euro is het onderzoeken wel even waard! Mocht de AWCo band brushed zijn zou ik 'm er zelf niet bijkopen, dat is het nét niet en daar ga je je aan ergeren. Denk ik. Dan maar een paar tientjes meer. Zou ik zeggen …

2 likes

Eens :slight_smile:

1 like

Gaaaf!! :star_struck:

2 likes

Zo, net lekker uitgebreid ontbeten met nasi.:yum: Nu op pad.:blue_car::palm_tree::sunny: Fijne zaterdag, iedereen!

15 likes

Goedemorgen :facepunch:t2:

@TagEd breakfast for champions :muscle:t2:

14 likes

Eitje d’r op :sunglasses: En binnenkort weer door naar Bali ?

2 likes

Buongiorno Skûwàlisti … :sunny:
Fijn weekend!

14 likes

Zoals 't heurt! Lekker hoor, ik krijg er trek van.
Straks even naar de toko … :wink:

Wel echt een topcombi met deze rooie summit-band. Ik verbaas me soms wel eens hoeveel verschil een (juiste) band kan maken. Het rode GMT wijzertje maakt het helemaal af … :star_struck:

3 likes

Als goede schoenen onder een kostuum en goede velgen onder een auto :+1:

2 likes
Palombari of 1521 COSC
  • Palombari
  • 1521 COSC

0 stemmers

Beetje aan het twijfelen tussen deze 2, prijs is ongeveer hetzelfde.

3 likes

Ik zou de Palomdinges doen.

En dan voor een paar 100 een gewone 1521.

2 likes

:arrow_up:

Ik ook! :sunglasses:

De 1521 COSC geeft mij (nog steeds) geen kriebels met die ‘standaard’ rechte regels tekst op de wijzerplaat ipv. het leuke Squale logo. Dan de opgelegde indexen, daar zijn er al zoveel van in deze wereld. De losse klodders verf, zoals op de Classic, geven 'm veel meer een vintage vibe. Vind ik. Voor het uurwerk hoef je het ook niet te doen, want een goed afgeregelde Elaboré loopt net zo lekker. De Palombari is in alle opzichten anders, niet zo mainstream. Hoewel ik zelf de vorige Master Marina Militare net iets lekkerder vond, de zwarte, zou ik voor deze kiezen.

Maar ûh, jij hebt met de ‘Drass Galeazzi’ al een top-Squale. Of is die inmiddels weg? Ook een heel bijzonder ding!

3 likes

Ja, daar ben ik begin augustus. Eerst nog een paar andere stops.:sunglasses::desert_island:

:joy: Altijd lekker!

Gelukkig hebben ze hier ook de eerste levensbehoeften.

En, na een dag lang slenteren door een drukke stad, is het nu Bintang time!:beer:

Oh ja, en nog even een WR check van de Squale…

Goed weekend, iedereen!

17 likes

Buongiorno allen,

Nog geen wristshots, ben nog kaal aan de polsen. Net wakker, was een lange nacht :sweat_smile:!

Selamat pagi! Inmiddels alweer malam, maar goed.

Wat een verwennerij. Als ik nog bij m’n vader of moeder had gewoond, dan was dat ook nog de normaalste zaak van de wereld. Maar ja, zou niet zo lang thuis willen wonen. :joy::joy:

6 likes