Have fun!
Toch ook mooi he die 1545, ik heb deze een keer gepast en die lag goed op m’n pols.
Komt er denk ik ook nog wel een keertje
Zou hem wel liever zonder datum zien trouwens.
Ik vind die COSC wel erg lekker maar dan vooral die blauwe (omdat die geborsteld is op veel oppervlakken) maakt die ook kans?
Ik vind ze allebei even mooi. Ik zou indien mogelijk checken in de winkel welke beter zit. De kast verschilt. En als je die Rolex nog hebt zou ik sowieso niet voor de zwarte chronometer maar voor de blauwe gaan.
Perfect voor mij
Die ligt gewoon veilig in de horlogedoos mooi te zijn
Nou.
M’n scheve schaats is binnen.
Voor een prikkie bij Jomashop is er weinig te klagen.
But i won’t be leaving anytime soon, Squale ftw!
Er komt wel een ander bandje met doornsluiting aan want de band en de butterfly clasp zijn echt rök.
Doordat 'ie zo raar is, is het wel een erg leuk ding!
Staat je ook nog niet eens zo gek. Leuke aanwinst, van harte en draagplezier. Heb je ook nog een bijpassende zomerjurk kunnen vinden, gewoon omdat het kan …
Computer says no…
Het smoelt idd wel lekker op de pols. In het echie nog beter dan op de foto’s.
Maar eerlijkheidshalve…
Dit moet je niet voor de volle mep kopen hoor…
Ik kon gisteren gelijk aan het beunhazen aan met dit ding.
Achterdeksel zag er scheef in.
Meerdere keren geprobeerd en omgekeerd erin proberen te drukken.
Geen succes.
Ik zag al wat het probleem was…
Achterdeksel was gewoon te breed, en ik heb die dus eerst voorzichtig bij moeten werken op een slijpsteen. Toen paste het pas goed…
Beetje Longines Evidenza vibes.
Veel plezier ermee!
Dankje Robert!
Het achterdeksel van een nieuw horloge “bijwerken op een slijpsteen” …
Lekker bezig!
Dat is niks, een van de vorige eigenaren van mijn Tudor heeft waarschijnlijk een beitel gebruikt bij de bandenwissels
Gewoon handmatig hè.
Beetje bij beetje. Geen automatische slijpsteen.
Gewoon voorzichtig met de hand gedaan.
Even een plaatje vanaf de vakantie locatie.
Overdag 43graden, tijdens de foto 36graden avond zon. De Squale overdag niet om gehad.
Misschien overdreven maar ben er toch wat voorzichtig mee. Hangt aan de pols. Die bloedhete zon er op. Ooit een keer eerder meegemaakt met een Seiko dat deze te heet was geworden en vastliep.
Snap ik. Kwaliteit is dus niet al te best, als het allemaal niet zo past. Nou ja, het is gewoon een leuk ding om erbij te hebben. Toch? Vind 'm echt niet gek!
Geniet ervan!
Lekker man, al op vakantie …