Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 4)

Hahahaha, ik ook niet! Althans niet met mijn holroge :sweat_smile:.

12 likes

Bij deze zijn ze best oke!

9 likes

Best wel, ja!

Zo, ik zit nog even rustig bij te komen van een lange reisdag.:flight_departure: Na een heerlijke rijsttafel net, nu lekker op ‘ons’ idyllische Javaanse terras, in Yogyakarta.:palm_tree:

En een switch weer naar de 1521.:shark:

Beetje op tijd naar bed vanavond. Welterusten, alvast!:sleeping:

18 likes

Olá senõrs Com estas?

Ff een cerveza tussen de tappa’s door.

Ziet er best uit daar @TagEd , lijkt me wel vermoeiend al dat gereis. Nu snap ik waarom je meteen voor een langere tijd gaat :+1:
Slaap lekker alvast​:full_moon_with_face: dan ga ik nog ff door​:beers::grin:

15 likes

Long time no see :eyes:

17 likes

19 likes

Va perfectamente, gracias! Y tú? Gaat ook helemaal prima, zo te horen!:grin::+1:

Ja, het is best pittig, dat reizen. Maar je ziet wel 'n hoop en maakt van alles mee! Zo zijn we in Jakarta een aantal dagen op pad geweest met een Indonesische gids en ook hier in Jogja, gaan we dat vanaf morgen weer doen. Dus, ben weer benieuwd. Nou, saludos y buenas noches, para luego!:beers:

5 likes

Lekker uitgebuikt en lekker slapen.

Selamat tidur, maatje! :sleeping:

Waar de een gaat slapen, begint de avond net pas voor een ander. Enjoy, bro! :beers::shrimp::squid::fried_shrimp:

Blijft een mooi gezicht, lekkah!!

3 likes

16 likes

Dat is ook een hele bijzondere! :ok_hand:

1 like

Zo hee! Wat is dit voor moois? :star_struck:

2 likes

Dit is een 50 atmos 2003.

13 likes

Hallo Fargo en anderen die dit lezen. Heb al een hele tijd een horlogetik en ontdekte recent Squale. Ben nu aan het kijken naar een eerste exemplaar en twijfel tussen de 1521 Ocean CSOC en de Squale Master X Palombari Comsubin Limited Edition.

Welke zou jullie keuze zijn en waarom?

Sorry trouwens Fargo dat ik deze erin zet bij jouw antwoord maar nog niet helemaal duidelijk hoe ik zelf vraag kon posten.

Bedankt alvast voor alle reacties!

4 likes

COSC natuurlijk.
En als ik de foto van Fargo zie is dat een topper!

1 like

Welkom in de Squale kroeg!:beers: En sowieso een top keuze, een Squale! Maar ja, welke dan, idd? Er is nogal wat keuze…:thinking:
De Palombari is wel een heel bijzondere. Maar volgens mij wel wat dikker. De 1521 COSC heeft al het fijne van de ‘gewone’ 1521. Maar dan de mooiere kastafwerking en de raised indexes en lumed bezel en natuurlijk COSC specs. Die laatste, in het blauw, zou dan ook mijn keuze zijn. Er gaat gewoon niets boven een 1521, vind ik dan.:blush: Succes met beslissen! Oh ja, en natuurlijk kopen bij huisdealer Q. Topgasten!:+1:

4 likes

Good morning Squale fans! Fijne dag :shark:

16 likes

Morgen :facepunch:t2:

12 likes

11 likes

Goedemorgen Big Bung! :laughing:

Morgen komt nooit, vandaag moeten we het doen! :wink:
Grapje @VriesKou, goedemorgen maat!

Buongiorno alle Squaléosi!

Nooit te laat! En welkom is de gezelligste kroeg van het forum :grimacing:.

Beide mooi, maar de Palombari is toch ook mijn favoriet in dit geval.

Selamat Siang, @TagEd! Hoe ziet de dag er vandaag uit?

Oké, nog eentje voor het kleurenpalet van de dag!

8 likes