Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 4)

Nou, liep even anders dan gedacht. Vanmorgen wezen mountainbiken. Maar helaas over de kop geslagen…:grimacing: Dus net terug uit het ziekenhuis, waar ze m’n wonden hebben schoongemaakt en een foto van m’n ribben maakten. Maakte echt een lelijke klap en ribben gekneusd…:unamused: Maar goed, ben een beetje stijf, maar heb het overleefd.

Nu even bijkomen met een :beer:, aan de rand van het zwembad. En het belangrijkste is natuurlijk dat, naast m’n hoofd (wonder boven wonder) m’n horloge onbeschadigd is gebleven!:grin:

11 likes

Morning BMB en welkom!

De Palombari LE is wat exclusiever dan de 1521 Ocean (want LE)

De 1521 heeft een (nieuwe) lichtgevende bezel, de Palombari niet

Voor mij persoonlijk zou het de 1521 worden, de Palombari is het voor mij niet, maar je zult zelf een keuze moeten maken. Dat is ook het leuke van deze hobby toch? Zoeken, vergelijken, afwegen, plaatjes kijken, keuzes :smiley:

Succes met je zoektocht, als gezegd, dat is een groot deel van de fun!

Totaal irrelevant, maar gewoon omdat het kan nog een plaatje van de 1521 Militaire Blasted :stuck_out_tongue_winking_eye:

8 likes

Oef! Dat is een nare klap geweest Ed, blij dat er niets ernstigs met je is gebeurd.
Rustig aan vandaag, maar dat lukt zo te zien wel :beers:

2 likes

Goed gematcht amigo :smirk:

1 like

Oef, @TagEd dat klinkt niet lekker man. Doe rustig aan, beetje bijkomen bij het zwembad lijkt mee een prima plan!

2 likes

Jeez, kerel. Wist je niet dat de bergen Indo anders zijn dan de Hunnebedden in NL? :sweat_smile:
Nee alle gekheid op een stokje. Wat vervelend, man! Gelukkig doe je het nog en blijf je nog wel even daar.

Hahaha, gelukkig maar! Hou dat dan wel zo en kom heelhuids, bruin, uitgerust en gelukkig terug over een tijdje!

Ik wilde eigenlijk hoge sokken aan, maar ik had geen matchend hoog paartje meer. :sweat_smile:

1 like

2 likes

Komt helemaal goed! Vanavond uitgenodigd om te komen eten, bij een heel lieve familie, hier.:slight_smile::yum:

We gaan niet al teveel meer doen, vandaag. En voor vannacht een pijnstillertje meegekregen. Dus, slapen als een os, straks!:grin:

Precies. Had veel vervelender kunnen aflopen. Nou ja, onkruid vergaat niet, hĆØ?!:grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Rustig aan @TagEd,
Goed verdoven met Arak :wink:

3 likes

That’s the ā€˜Spirit’… Letterlijk :rofl:

2 likes

Zoals beloofd…zojuist geleverd op mijn geboortedag…de bijzondere Squale en tevens mijn eerste.

Blasted kast met de polished dial. :unicorn:

Best of both worlds. Ben er mega blij mee.
Provided by niemand minder dan @royke74
Mijn dank is groot!!

Nogmaals dank iedereen voor het warme welkom.
Ik kom wat vaker in dit cafe in de toekomst.

25 likes

Mooi man!! :shark:
Gefeliciteerd met je verjaardag en met je prachtige Squale, hele toffe uitvoering dit :ok_hand:

2 likes

Gefeliciteerd @SpringDrive! Zowel met jouw Squale, als met jouw verjaardag!
Maak er een bijzondere dag van, kerel! :partying_face: :beers:

2 likes

Hey, super mooi ding, man! Congratulazioni!:beers:

3 likes

Dank jullie! :grin:

3 likes

Dubbel feest :tada::partying_face::beers:

2 likes

Gefeliciteerd! :partying_face:

En welkom in de kroeg :beers:

2 likes

Oei :triumph: sterkte.

Haha,top :wink:

3 likes

Supertoffe uitvoering van de 1521 :ok_hand:

3 likes

:sleeping: :sleeping:

Ik zit al vanaf 8:30 uur op kantoor en ben er nog steeds… Unicum, dit jaar. :sweat_smile:

2 likes