Nou, liep even anders dan gedacht. Vanmorgen wezen mountainbiken. Maar helaas over de kop geslagen⦠Dus net terug uit het ziekenhuis, waar ze mān wonden hebben schoongemaakt en een foto van mān ribben maakten. Maakte echt een lelijke klap en ribben gekneusd⦠Maar goed, ben een beetje stijf, maar heb het overleefd.
Nu even bijkomen met een , aan de rand van het zwembad. En het belangrijkste is natuurlijk dat, naast mān hoofd (wonder boven wonder) mān horloge onbeschadigd is gebleven!
De Palombari LE is wat exclusiever dan de 1521 Ocean (want LE)
De 1521 heeft een (nieuwe) lichtgevende bezel, de Palombari niet
Voor mij persoonlijk zou het de 1521 worden, de Palombari is het voor mij niet, maar je zult zelf een keuze moeten maken. Dat is ook het leuke van deze hobby toch? Zoeken, vergelijken, afwegen, plaatjes kijken, keuzes
Succes met je zoektocht, als gezegd, dat is een groot deel van de fun!
Totaal irrelevant, maar gewoon omdat het kan nog een plaatje van de 1521 Militaire Blasted
Jeez, kerel. Wist je niet dat de bergen Indo anders zijn dan de Hunnebedden in NL?
Nee alle gekheid op een stokje. Wat vervelend, man! Gelukkig doe je het nog en blijf je nog wel even daar.
Hahaha, gelukkig maar! Hou dat dan wel zo en kom heelhuids, bruin, uitgerust en gelukkig terug over een tijdje!
Ik wilde eigenlijk hoge sokken aan, maar ik had geen matchend hoog paartje meer.