Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 4)

Whahaha, deze totaal gemist, eerder op de dag! maar sterk @Gup!

1 like

Met Air Max Ones? Lekker man :ok_hand:

1 like

Kan allemaal bij mij. We zijn maar met z’n drieĆ«n. De een komt in korte broek, de ander in trainingsbroek en ik in joggingpak :rofl::rofl:

2 likes

Klinkt goed, zijn er vacatures? :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

7 likes

Bedankt!
Beide mooi. Misschien na de vakantie kijken of Q ze beiden nog heeft om ze in het echt te zien. De LE heeft dan weer ceramic bezel. Beide die mooie sunburst plaat. Moeilijk, moeilijk…
Wel eind rijden dat Veldhoven… :slightly_smiling_face:
De Military ook gaaf trouwens, maar wil graag datum dus je maakt de keus gelukkig niet moeilijker :grinning_face_with_smiling_eyes:.
VG,
Berry

2 likes

Bedankt voor je reactie!
Wordt er niet makkelijker op met al die verschillende adviezen :slightly_smiling_face:.
Fijne dag.
Vg,
Berry

1 like

Thanks.
Jammer dat die huisdealer zo ver weg zit. Woon zelf in omgeving Amersfoort, dus is best stukje rijden…
Aan de andere kant als je ze dan beiden naast elkaar kan zien…
Heb Q ook om hun advies gevraagd. Ben benieuwd.

Fijne dag,
VG,
Berry

3 likes

Graag gedaan!

Wij, praktiserende Squalenezen, helpen je graag aan een exemplaar. :grimacing:
Maar ja, zoveel mensen, zoveel wensen.

Uhm, nee! :joy::joy:

We zijn 4 jaar geleden juist van 45+ medewerkers naar slechts ons 3en gegaan. Moeten afbouwen hĆØ, niet uitbreiden :joy:.

3 likes

11 likes

Thanks, man!

Ja, dat is waar. Maar dat is het zeker waard. Je kunt de modellen die je interessant vindt eens rustig irl vergelijken en Roel en Roy zijn mannen die nog echte service bieden en met een berg kennis. Aanrader, dus!

4 likes

Goeie gasten ook!

2 likes

Gefeliciteerd met zowel je verjaardag en een prachtig kado :+1::fire::shark::tada::beers:

En uiteraard welkom in de gezelligste kroeg van Nederland.

Jeetje @TagEd das nie best man, heb weleens gehoord dat je je ribben beter kan breken dan kneuzen wat betreft de pijn. Hoop dat het allemaal meevalt (no pun intended🄓).
Rustig aan en neem nog maar een paar Bingtangs :beers: en eetsmakelijk alvast​:+1:.

@BMB welkom , altijd moeilijk om de juiste keuzes te maken wat betreft horloges. Beide zijn prachtig.
Passen is vaak toch wel het beste.

4 likes

Gratuliere!

Ondertussen …

15 likes

Phoe dit is lekker :ok_hand:t4:

2 likes

Ja ik ben niet zo gek van two tone maar deze vond ik lekker goed fout. :joy:

2 likes

Is dit een Quartz??

Yep

Kijk dit dan!

https://www.watchuseek.com/threads/mini-review-tag-heuer-1000-professional.5344640/

Nice, lekker maatje ook.

1 like

Allereerst welkom! :slight_smile:

Ik zou voor de Master gaan. De COSC raakt mij niet, dat heb ik al vaker opgeschreven. Ik vind hem saai c.q. een beetje te gewoon. De Palombari is wel een dikkertje, wat dat aangaat moet je ze denk ik even naast elkaar zien. Even passen en dan kopen waar jij het grote blij gevoel van krijgt. Dat ik de COSC links laat liggen wil niet zeggen dat het geen mooi horloge is. Het is een smaakdingetje, ik vind de Classic ā€˜veel meer Squale’. :wink:

Nou zou ik een heel vervelend grapje kunnen maken over leeftijd enzo, maar dat doe ik natuurlijk niet. Dat zou gemeen zijn :innocent: … ik ben blij om te lezen dat je afgezien van de schrik en een paar kneuzingen goed ter been bent. Je moet er niet aan denken om de hele vakantie in het water te zien vallen door gips ofzo.

Sterkte man! :beers: :four_leaf_clover:

Van harte met je verjaring Ʃn je nieuwe aanwinst! :partying_face:
Lekkere blauwe gloed. WOW! :star_struck:

2 likes