Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 4)

Morning! :nerd_face:

18 likes

Goedemorgen Squale liefhebbers!
Fijne dag … :coffee:

16 likes

Gute morgen, Gute morgen, Gute morgen Sonnenschein!

Vannacht de melding gekregen dat mijn insert in NL is aangekomen. Let the waiting game continue!

13 likes

@junior springbars van de eerste band vervangen met jouw tip junior :ok_hand:t2: gelijk geen gewiebel meer (mogelijk door de sterkere veer). Van de gelegenheid gebruik gemaakt om te switchen naar zwart, gelijk een heel ander gezicht :thinking:

12 likes

Op een Borealis. Wat een geweldig horloge en die dial… :heart_eyes:

20 likes

Poh! Zwart staat wel heel erg goed ook :ok_hand:

1 like

Heel mooi!

2 likes

17 likes

Eindelijk weer eens een fatsoenlijk espressootje!:coffee:

Over koffie gesproken. Vandaag een interessante rondleiding gekregen bij een Kopi Luwakbedrijfje. Fascinerend. Maar het idee om het te proberen stond mij, zelfs als koffieliefhebber, toch tegen…:grin:

Anyways, zo inpakken en morgen weer op reis naar een volgende bestemming. Spreek jullie snel weer, Squale famiglia!:beers:

14 likes

14 likes

Ik denk dat dit echt alles is wat ik nodig heb :see_no_evil: (+ rode band dan)

16 likes

Ook heel fraai zo! Rode band heeft wel mijn voorkeur.

3 likes

Mijne ook, voor nu in ieder geval.

2 likes

Hoi,

Ik denk dat je geen verkeerde keuze kunt maken hierin. Wellicht kwestie van beide proberen en kijken wat voor jou in de smaak valt. Hoe dan ook twee toppers :v:

Vandaag is de mijne in zijn echte natuurlijke habitat. Voor een paar dagen in lake Como :cocktail:

13 likes

Superlekker man, had je gewoon moeten proberen :sweat_smile:

Morgen in Milaan eens een leuke koffie tent zoeken. Tips zijn welkom.

2 likes

Ik zei het toch … :wink:
Zwarte band voor de ‘gelegenheden’ en de rooie voor een frisse, zomerse en vrolijke uitstraling.

3 likes

Nog ff Squalen na een dag in pak

17 likes

… love Erika’s MN straps! :heart_eyes:

13 likes

Blijft vreselijk mooi :heart_eyes:

2 likes

24 likes