Helemaal in zijn element!
Heb mijn Seiko diver mee naar Corswold waterpark. Best ontspannen een horloge dat tegen een stootje en water kan.
Een bruine Matic?
Zal niet op €50 aankomen toch
Poeh, wat een prachtcombinatie, geweldig hoe dat bandje past bij het wit-oranje op 6u van de wijzerplaat en bezel…
… ben de aanbiedingen van allerlei webwinkeltjes al in de gaten aan het houden!
Wat jij kan, kan ik ook.
Doe ik ook. Soms is het dan wel altijd even puzzelen. Ik heb een horlogepotje en als daar een paar tientjes te weinig inzit voor een NA, dikke pech maar dan wacht ik nog even totdat ik weer wat gespaard heb. Soms grijp ik er dan naast.
Gaaf hè!
Echt een 100% match, hier nog wat plaatjes die ik eerder al geplaatst heb …
He, het kan dus blijkbaar ook met een oranje uurwijzer, in plaats van minuten. Ook leuk!
Bron: Squale 50 Atmos ref 1521 Review - Worn & Wound en de aanleiding van mijn zoektocht staat op Chrono24. Verleiding is groot…
Tsja, er komt eind van de maand hopelijk een SRPK17K1 mijn kant op, en in augustus ‘n Monbrey waar ik ook heel erg naar uitkijk. Misschien moet ik me in de tussentijd toch nog maar even inhouden.
Blijft een erg charmant ding dit!
Gaaf! Daar komt mijn familie oorspronkelijk vandaan.
Veel plezier!
Net wakker.
Zo maar 'ns ontbijten, met rijst, en dan op pad.
Fijn dag, iedereen!
Ja, beetje gek. Wij zijn hier, tijdens het ontbijt, naar de nachtshow van Veronica aan 't luisteren. Het is vannacht in NL 12 graden, hoor ik net. Hoewel het hier, met de airco aan, ook best fris is. Buiten, echter begint weer een
warme dag.
De nachten zijn nu weer lekker koel hier na al dat warme weer hier.
Overdag nog steeds redelijk lekker zonder jas in een T- shirt goed te doen
geniet maar lekker van je vakantie .
Geniet er van,
Hoe is het met de ribben?
Heerlijk Sajoer Lodeh … pittig ontbijt maar lekker Geniet van je vakantie.
Goddelijke morgen Squale Padres!
Ik kreeg een melding?
FTFY! En terecht, money management is key!
Gedisciplineerd, chapeau!
Hey wat goed dat jij het wel hebt uitgezocht. Ik kwam er laatst 1 tegen, maar durfde het niet aan, want… Oranje uurwijzer en… Te lui om te zoeken of dat wel legit was .
Lekker badderen, Gup!
Lekker!! Fijne dag vandaag Ed!
Wat dejs diech noe???
Je vergeet de sambal goreng Tahu, heerlijk!
@Maui is back in Pink!
Mijn bijdrage van de ochtend en fijne werkdag allen!
Ik ben wel fan van deze!