Pwoah!
Blijft lekker zo’n oranje zomerknaller!
Pwoah!
Blijft lekker zo’n oranje zomerknaller!
dat dus
Lekker bandje, alleen de best wel forse sluiting … hmmm.
Vind ik bij Panerai ook niet mooi, wat mij betreft een tikje te ‘aanwezig’. Maar de band past 'm prima! Vind ik.
Wie niet …
Klopt. Zeker op een 20mm band. Maar gelukkig kan ik die gewoon wisselen voor iets subtielers.
Ik heb er alleen geen Squale meer bij 🥲
… maar ûh, komt toch wel weer? Of ben je uitgekeken op Squale en hang je hier alleen nog voor de gezelligheid een beetje rond.
ikke
Komt zeker wel weer,
Maar eerst even wat anders, en dan een 1521 als dagelijks/beater erbij.
Zou bij de Matic misschien helemaal niet gek staan! Zitten ook oranje details in.
Bij de GMT zou ik lekker de rooie pakken.
Ik vind hem erg leuk!
Een lekker eigenwijs smoel, veel bang for one’s buck …
Ik kreeg er onlangs eentje aangeboden die nog wel even langs de juwelier moest, voor een batterijtje en een WR test. We kwamen er financieel niet uit helaas, het is geen prijzig dingetje maar toch. Maar wel héél erg aardig dat ik 'm aangeboden kreeg, wetende dat ik ernaar op zoek was. Nog steeds trouwens en voor een gevalletje ‘NOS’ mag je me midden in de nacht wakker bellen.
Heeft iemand een Ali linkje of zoekterm naar het besproken Squale rubber bandje? Ik heb er een zwarte bij gekregen, maar wil er nog wat andere kleurtjes bij.
De ‘summit’ is de band die ik hiervoor laat zien, de andere twee (‘tropic’ & ‘tropic rally’) zijn ook leuk en populair onder Squale liefhebbers …
Strak! Zelf laten doen?
En zo ja, wat hoort er in? Plexi …
Staat ‘m top!! Geweldig horloge
Dank je!!