Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 4)

Ja, zo’n oranje rally tropic wil ik ook nog wel. Nou ja, komt wel, als ik terug ben.

Vandaag trouwens niet zo lekker wakker geworden. Meer pijn, dan gisteren. Zelfs bij ademhalen. Nou ja, zal wel bij genezingsproces horen…:grimacing::sweat_smile:

:steam_locomotive:Vandaag maken we een treinreis richting de Bromo vulkaan, die we morgen gaan bekijken.

Net een lekker bord mie op.:yum: Nu even uitbuiken met een jus en koffietje.:coffee:

Vandaag trouwens even een wissel met de vintage '80s TAG Heuer.

De trouwe 1521 krijgt een dagje rust, in z’n comfortable watch roll.:sleeping::grin:
Fijne dag, Squale amici!

11 likes

Vandaag op een blauwe katoene nato.
Ik heb een haat/liefde gevoel bij nato.
Vind het geweldig staan, maar duwen het horloge zo hoog op de pols.

13 likes

Lekker Ed.
Ik gister ook , moest nog even aan je denken :facepunch:

Heerlijk bordje Mie Ayam met vers gedraaide pangsit :sunglasses:

Nu maar even Squale en een koffie :innocent:

15 likes

Hij kan echt alles hebben deze Squale :star_struck:

2 likes

Morgen :v:t2:

Én een voor @Kleine_gup_in_grote_oceaan

11 likes

:joy:

Ik zie dat het hardloopschoenen zijn, maar de foto is mij deze keer net te wazig om er kaas van te maken. :sweat_smile:

Ik heb een screenshot gemaakt, want deze schoen gaat natuurlijk de hele dag in mijn hoofd spoken, totdat ik weet welke het is. :joy:

2 likes

Een voorzichtige gok: Asics Gel GT-2000

2 likes

Maat, in één keer goed :joy: (redelijk oud ook)

1 like

:rofl: Op een of andere manier bleef Asics door mijn hoofd spoken. Heb ze namelijk ook een tijdje gedragen.

1 like

So dan… jammer dat t programma niet meer bestaat maar ik had je graag opgegeven :sunglasses:

4 likes

Heerlijk schoentje :ok_hand:t2: heb nog een paar nieuwe Gel Kayano 29 staan maar pak telkens deze (ook om gewoon op te wandelen). Beetje net als de Matic en 1545 :sweat_smile:

1 like

Hahahaha

Asics altijd wel een heerlijk voetbed, kan ik niks anders over zeggen.

Haha niet normaal hè maar ik ga door totdat ie het een keer niet meer weet :sweat_smile:

Vind de oudere wel wat steviger dan de nieuwe lijnen, dat is wel heel veel (alleen maar) gaas/mesh (weet ik veel hoe je het noemt)

2 likes

Ow ja, sorry allen, maar goedemorgen!

Ik las de post van Vrieskou en kon me niet inhouden om daar maar meteen op te reageren.

On topic dan maar! Guudemunning!

10 likes

:rofl: :rofl: :rofl:

Dat is inderdaad mesh. Ik heb 1 paar AM 90 triple black mesh… heb ze 1x aangehad. :joy:. Ik prefereer ook de oudere modellen. Dan voel je ook dat je een schoen aan je voet hebt, maar die wel licht is.

Zelf knip ik bij al mijn nato banden die extra flap eraf.
Dan heb je nog maar 1 laag onder je horloge zitten. De sluiting doe ik dan onder de pols.

Dan ook gelijk nog maar wat foto’s uit mijn Squale archief :wink:

12 likes

Klaar voor nog een ronde @Kleine_gup_in_grote_oceaan :crazy_face:

6 likes

Wil je dat ik bij elke ook het model erbij zeg? Want dit zijn sowieso puma’s. En ik denk een van de RS-X modellen.

1 like

Aiaiai daar gaat je magnetron

1 like