Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 4)

Oops… Ik was wel retesnel, dat dan weer wel. :rofl:

Wel puma’s toch?? Kan niet anders.

Nope, het zijn géén Puma’s :wink: maar ik vind omdat je de vorige exact goed had dat je nog een kans krijgt :smile:

1 like

Ik ben een lul! Ik heb ze zelf ook, het zijn Adidasjes. Volgens mij is het ook nog een ZX model, net zoals de mijne :sweat_smile:. Maar dat weet ik niet zeker.

By the way!

Happy vrijmibo!

2 likes

Je bent zelfs een nog grotere l*l :stuck_out_tongue_winking_eye: ik geef toe het was ook wel een beroerde foto

5 likes

Aaaah, new balance. :sweat_smile: Totaal niet in thuis. Die schoenen bekoren mij totaal niet :joy:. Althans de modellen.

1 like

Ziet er goed uit, Roy! Zowel het eten als het horloge!:grin:

And you too, sir!:beers:
Ik doe ook mee, vanuit Batu, op Oost-Java.:palm_tree:

Lange reis achter de rug weer. Dus ik was er even aan toe! Nog steeds de vintage 2000 om, sorry.:sweat_smile: Nog niet uitgepakt. Fijn weekend, iedereen!:partying_face:

7 likes

Mag ik tussen alle gympies door iedereen alvast even een fijn weekend wensen?
Ja he, dat mag … :sunglasses:

Fijn weekend!
Mede namens mijn bankzitters.

:beers:

11 likes

Uiteraard, ik ben ondertussen door de stad aan het slenteren en gympies kijken. :joy:

3 likes

Gympies staat tot sneakers is als klokjes staat tot horloges?

4 likes

Voor mij niet.
Sorry … :wink:

2 likes

Dat zijn tegenwoordig toch dikke pattas?

Kutjeugd :face_with_monocle:

2 likes

Voor de mensen die er niet zo moeilijk over doen, wel. :joy::joy:

1 like

Patta is tegenwoordig een merk, dus je kunt theoretisch niet meer alles Patta noemen, tenzij het van Patta is. Om verwarring te voorkomen, zeg maar. :joy::joy:

1 like

Vind patta overigens niet my cup of tea. Te druk door de waves.

Ik draag 90% van de tijd gewoon mijn Iron Rangers.

Voor de echte warme (werk)dagen Converse of Vans.

In het weekend gewoon slippers.

Niet te moeilijk doen :grinning:

1 like

Ik draag 30% van de tijd AM1, 30% van de tijd Slippers en 40% van de tijd niks… Slaapt anders niet lekker. :crazy_face:

3 likes

Boomer :wink:

5 likes

Nog ff een fotootje van aan het zwembad nu het nog kan. Binnenkort afscheid nemen van de super blue ivm een nieuwe liefde :crazy_face::crazy_face:

10 likes

Nou @TagEd dat ziet er allemaal super uit hoor, heb altijd gezegd dat de kant van Azië me niet zo trekt maar de twijfel slaat toch wel toe nu.
Hoop dat het allemaal beter gaat met je ribben morgen.
Veel plezier in ieder geval nog :+1::beers:

2 likes