Ow, vertel …
Laatste tijd veel in de zee geschoolzwemslagt met de 1521….afgewisseld gisteren met de tudor bb….en dan is de Squale qua leesbaarheid en looks / ervaring toch veel meer een duiker, ondanks het grote prijsverschil.
Nog iemand inmiddels overigens een (anders dan zwart of oranje) rubberen band beschikbaar voor de 1521 die hij / zij niet zelf gebruikt?
Geniet nog ff, maat!
Cheers, mate!
Gelukkig niet zo achterlijk warm!
Zo dan, war is dat voor een biertje? Ziet er zeaar uit
Goed weekend in ieder geval
La Goudale, Frans blond biertje van 7,2% ben deze een keer tegengekomen in een supermarkt in zuid-frankrijk en is al jaren een van mn favoriete blonde biertjes. De plus verkoopt hem tegenwoordig ook
Gaan we proberen dank voor de tip!
Wat een fijn topic is dit!
Mooie plaatjes allemaal. Verlang soms nog wel eens terug naar een Squale. Wie weet……
Plaatje uit het archief
Selamat pagi!
Idd wel heel gaaf! Aanrader!
Thanks, man. Gaat vandaag wel iets beter dan gisteren, gelukkig.
Goed weekend, iedereen!
Zo, vrouw en kinderen zijn op expeditie naar de vulkaan, met drie andere Nederlandse gezinnen. Ik heb besloten om vandaag even een dagje rust te pakken. De afgelopen week heel veel gedaan en gezien. En ik voel nu gewoon aan m’n lichaam dat ik even gas terug moet nemen. Dus vandaag even lekker chillen.
Je bent een prachtige reis aan het maken Ed.
Gaaf dat wij een beetje mee mogen reizen.
Geniet van een rustige dag en het vervolg van jullie reis
Thanks, man!
Goedemorgen heren …
Nog even wat administratie afronden en dan kan het weekend echt beginnen!
@TagEd, het ziet er allemaal lekker uit man. Goed leesvoer ook!
Geniet van je (rust)dag en de rest van je vakantie.
Je zou niet de eerste zijn die er weer een terugkoopt. Daar staat we ‘hier’ helemaal niet van te kijken hoor. Dus ûh, koop gewoon er gewoon weer een als de portemonnaie het toelaat. Oh enne, die blauwe 1521 is (was) top!
Het is hashtag boomer, dus #boomer …
Enne, klopt!
Buongiorno, uomini della bella vita,
Buon pomeriggio @TagEd
Lekker aan het genieten, maat? Soms verstandig om even pas op de plaats te houden. Zeker als het om zulke hoogtes gaat en rekening houdende met jouw huidige conditie.
Enjoy the day off, mate!
#OKBoomer toch?
(en deze boomer draagt regelmatig Palladiums aan de voeten)
En de blauwe heb ik vandaag maar weer ‘s in ‘t net gehesen.
Oh ja, dat was ‘m!
Zie, als je wat ouder wordt vergeet je dingen …
Thanks, mannen!