Ik mag hier voor het eerst in jaaaaaren ook weer meedoen. Ik was bijna vergeten wat een sympathiek merk en wat een leuke horloges het zijn.
Oké. Als je dan toch van de armbandjes bent (… deze zijn helemaal in bij boomers die graag jong willen blijven! ) dan wel graag aan je andere arm. Dat scheelt kastschade. Doodzonde, al dat gekras van die metalen zooi tegen je horloge …
Oké, Tudor. Snap ik. Welke heb je op 't oog?
Gelukkig!
Hahaha, die gaat sneller dan 't licht!
… understatement van de dag!
Welkom terug enne, prachtige 1521 met die groene plaat. Lekkere frisse uitstraling. Veel draagplezier.
Ik ook. Én van de polished kasten. Daarom heb ik ze allebei. Kan ook, he!
Maar o.k., waar heb jij je oog op laten vallen?
Damn right!
Welkom terug en congratulazioni!
Ik kreeg er vorig jaar van m’n kinderen een voor vaderdag en afgelopen zomer heb ik er nog een paar bijgekocht in Indonesië. En nee, uiteraard draag ik ze aan m’n andere pols.
Ja, de (baby)boomers waren de generatie vóór mij. Ik ben toch echt een Gen Xer. Maar in mijn hart blijf ik altijd 19.
Als ik 's ochtends voor de spiegel sta complimenteer ik mijzelf ook met mijn jonge verschijning! Erger nog, ik noem mijzelf junior …
Al een paar reacties gekregen maar nog geen doorpakkers
Toch weer een Ranger erbij
Gaat zo hard allemaal niet meer
Heb geen haast, als die lang genoeg te koop staat kan ik nog even sparen
Ik had t even moeilijk om de 10% korting niet voor een 1521 pvd te gebruiken.
Maar denk dat ik even een scheve schaats ga rijden en een Laco flieger toe ga voegen aan de collectie.
De originele is erg cool maar ik zie ze op meeste wristshots niet lekker op de pols liggen ivm de platte niet meebuigende lugs.
Een Pro Pilot is wel lekker in deze configuratie in 40mm.
Wah denkte?
Dat dus!
Oh trouwens dat met die “platte niet meebuigende lugs” heb ik ook ervaren bij mijn Yema, daar kon ik dus niet aan wennen. Sowieso, als je een Von Büren kast van de 1521/Matic hebt gehad is alles daarna ‘minder’ qua draagcomfort.
Tja de 1521 pvd heb ik met een reden laten gaan.
Dat zou m’n vierde 1521 worden.
Ik heb geen problemen met overlap maar t moet niet te gek worden zeg maar.
Dat geeft toch niks!
Ik heb trouwens nog een reden om de(ze) Laco Flieger te laten liggen, nl. die kroon. Los van smaak (ik vind ‘m niet mooi) krijg ik met dit soort oversized kronen altijd een eeltplek bovenop mijn handen. Met de kroon op vier uur, of in ieder geval een kleinere, heb ik daar geen last van.
Ik denk dat t bij 40mm wel mee kan vallen die kroon.
En als optie ook als destro te bestellen met de kroon op links dus.
Wil je het eerlijk weten?
Ja, ik heb niks met fliegers en, zoals @junior het zo mooi verwoordde:
Nou ja, dat dus…
Nou de mensjes achter Crafter Blue zijn ook nog eens heel behulpzaam dus een oranje én blauwe (iets later) incoming
Ik ben nog niet in de vlieger fase beland.
Gebeurde mij ook. Duurde lang voordat het weg was, want ik droeg het horloge elke dag.
Ervaar ik ook zo. Maar ach, niet altijd dragen we iets vanwege het draagcomfort .
Ja, mailtje gewaagd om de voucher te verzilveren, danwel deze aanbieding te krijgen, omdat je hem min of meer hebt gemist?
Zou ik ook proberen
Goedemorgen!
Ik ben al sinds half december bezig met het bemachtigen van een Marina Militare, maar DHL doet niet leuk mee. Hopelijk volgende week wel toch eindelijk die NA
In de tussentijd kwam deze voorbij met een dusdanige aanbieding dat ik wel moest… #TeamMatic is wat steviger geworden hier!
Prachtige kleurencombinatie