Dat is dus idd een dingetje. Draagbaarheid als je een Von Buren kast gewend bent.
Custom uitvoering bestellen bij Laco is ook niet meer retour als hij niet bevalt…
We gaan t zien…
Dat is dus idd een dingetje. Draagbaarheid als je een Von Buren kast gewend bent.
Custom uitvoering bestellen bij Laco is ook niet meer retour als hij niet bevalt…
We gaan t zien…
Gefeli! Da’s snel gegaan! Maar, had ook niet anders verwacht.
Mooi dat ie binnen HF blijft! Zien we jou nog af en toe, hier in de kroeg?
Ja natuurlijk blijf ik de kroeg bezoeken
blijf ik de kroeg bezoeken
Tis je geraaiuh!
Ja en dan nu de vraag: welke Squale zou je nog wel 'ns (terug)willen?
Ik vind die Militaire toch wel heel leuk!
die Militaire
Goedemorgen, ik zal jullie het plaatje besparen: maar mijn zoontje heeft vannacht flink over mij en over de square op mijn pols heen gespuwd… buikgriep! even goed afgespoeld onder de kraan doet wonderen (horloge, niet zoontje ) gelukkig heeft ie 20ATMOS
Nu toch maar deze om:
Ah sneu man gelukkig ruimen die kinderlijfjes ziekte vrij snel op. Hoop dat hij snel opknapt!
He, wat naar. Beterschap!
En chocola op originele mesh, ook gewoon top!
De beweging van #Team1521 naar #TeamMatic lijkt zich langzaam maar zeker te voltrekken. Of kunnen ze gewoon naast elkaar bestaan?
Wat mij betreft
kunnen ze gewoon naast elkaar bestaan
Nessun problema. Sono entrambi ottimi orologi!
Oef!
Vanaf foto’s is deze Master MM een van de weinige Squales waarvoor ik de Thalassa zou weg doen. Gelukkig ben ik ‘m nog niet in het echt tegengekomen …
Weet je het zeker, ik vind de Matic eigenlijk wel dik zat
Weet je het zeker, ik vind de Matic eigenlijk wel dik zat
Is ‘ie ook, maar ik heb ze wel dikker gehad …
Master MM een van de weinige Squales waarvoor ik de Thalassa zou weg doen. Gelukkig ben ik ‘m nog niet in het echt tegengekomen
Ik wel. Gaaf ding. Maar wel behoorlijk aanwezig, zeg maar.
heb ze wel dikker gehad