… buon pomeriggio signori!
Lijkt wel of de hele wereld plat gaat met griepverschijnselen. Moet het afkloppen, ben zelf nog niet geraakt. Beterschap Koen!
… buon pomeriggio signori!
Lijkt wel of de hele wereld plat gaat met griepverschijnselen. Moet het afkloppen, ben zelf nog niet geraakt. Beterschap Koen!
Mijn Heksen Thee heeft mij wel geholpen.
Verse Groene thee (Bukit Sari Highland Green, Indonesia), met plakjes verse gember, verse Cayennepeper, 1 part verse citroen en 2 theelepels honing van de imker, waar 2 dagen een ui in heeft getrokken. Dit alles in een mok van een halve liter, kokend water er in en drinken.
Ik vind het lekker, maar er zijn ook mensen die er van walgen. Voor deze mensen adviseer ik om het toch op te drinken, dan maar op karakter! Ik was dinsdag avond van mijn (griep)spierpijn af, gisteren ging het nog beter en vandaag zit ik alweer op kantoor, met een vrije neus en zonder hoofdpijn.
Zo is het en anders …
Bedankt heren!
Misschien moet ik me dan toch maar eens aan die heksen thee wagen als het schijnt te helpen! Persoonlijk vind ik groene/Engelse thee met een schepje suiker al heel wat. Ben zelf namelijk een koffiedrinker.
Suiker is eigenlijk heel slecht. is een katalysator voor ontstekingen.
Ik heb het 4 dagen lang elke middag gedronken.
Ik ben ook een koffie drinker, maar kan Thee ook waarderen.
Het zorgt ook voor een gladdere huid, zwarte wimpers, rozere lippen en haargroei! Gevolg? Je gaat bijouterie oorbellen dragen!
Ik weet het niet hoor?!
We willen er niet allemaal als onze kleine guppie uitzien. Wel een scherpe selfie trouwens …
#MeToo
Nee ik heb krullen van mezelf en ik zie er meer uit als een papua, maar dan gewoon 1,80 lang
Hmm toch minder suiker erin gooien dan. Kan ook geen kwaad voor de calorietjes
Als ik er over 30 jaar zo uitzie met een dikke Squale om mijn pols, dan ben ik een tevreden man.
Kan inderdaad sowieso geen kwaad om te minderen, maar dat is natuurlijk een persoonlijke keuze.
Op dit moment neem ik alles voor lief aan. Wat een ellendig griepje…
Beterschap Koen.
Als je een citroen, verse gember en cayennepeper in huis hebt, kom je al een heel eind. Heb je nog niet eens Thee en honing nodig.
Daar heb ik nog nooit van gehoord. Wel vreemd, wellicht vandaar de heks in de naam.
Dat is gewoon verse honing wat ik bij de imker haal en er vervolgens zelf ui in laat trekken.
Ja, zover was ik mee. In eerste instantie dacht ik dat de imker op ui had gelegen.
Aaah, ik begreep eruit dat je dacht dat ik reeds geprepareerde honing met ui kocht. Maar het is dus duidelijk.
Ik probeer eigenlijk alle alledaagse kwaaltjes en virusjes met natuurlijke ingrediënten te bestrijden. Samen met mijn vrouw, de heks.
Enfin, ontopic!
#SlowChatAlert …
We gooien er af en toe ook maar even een Squale plaatje in! Anders vergeten we zomaar waarom we deze kroeg hebben. Mooi hè, zo’n 1521 Classic.
Bij mij geen heks en geen vrouw, aldus weinig “natuurlijke ingrediënten” in de koelkast. Ben zelf ook geen echte keukenprins. Ik heb wel een bevroren pizza in de diepvries en waterijsjes, heel veel waterijsjes. Ook lekker …
Ja en kutus kutusolie, ook uit Indonesië (komt toch het beste vandaan
). Helpt o.a. tegen verkoudheid, koorts en hoesten. En nog heel veel andere dingen. Ik heb afgelopen zomer een hele lading meegenomen. Om je een idee te geven:
Nogmaals beterschap!
Ja, dan wordt het aanmodderen .
Ik stond elke dag in de keuken… totdat mijn vrouw eindelijk alle recepten kende. Nu staat zij in de keuken.
Kwestie van de juiste doctrine, zei mijn moeder. En ze had gelijk