Ja, echt zo dom. Ik zit op de bank m’n strap te wisselen en wilde hem weer omdoen. Je kent het wel, dat je de buckle vasthebt en de lange kant wil pakken.
Normaal houd ik hem dan tegen me aan, maar deze keer niet. Ik trok volgens mij iets te hard aan de buckle kant waardoor hij over m’n pols flipte. Uiteraard de buckle kant niet stevig genoeg vast in de hand… En de zwaartekracht deed de rest.
Je merkt snel genoeg of hij stopt met lopen. Als je direct wilt weten of er iets mis is zou je hem open moeten maken. Als hij gewoon blijft lopen zoals altijd kom je met de schrik vrij denk ik, als hij ineens veel sneller/langzamer loopt of hij stopt helemaal moet je hem even laten bekijken door iemand
Köt, man! Maar, je weet vast nog wel dat ik mijn 1521, vorig jaar, op de straat liet stuiteren? Had destijds wel schade aan de kast. Maar het uurwerk liep nog prima, ook op de Timegrapher bij een horlogemaker. Ik denk dus dat de jouwe het ook wel heeft overleefd. Maar, zoals al gezegd, even goed in de gaten houden, de komende tijd. En jij hebt toch ook die app? Watch Accuracy Meter. Daar kun je alvast direct een vrij goeie check mee doen. Sterkte, kerel!
Maareh, jullie denken dat we niks doorhebben, he? Ik zie wel wat er gebeurt! Elke keer weer een nieuwe Matic erbij, zodat jullie straks nog in de meerderheid zijn! Ik houd jullie in de gaten!
Welkom bij #TeamMatic … enne van harte met je fraaie nieuwe aanwinst!
Veel draagplezier.
Geen zichtbare schade, da’s wel fijn. Heel fijn zelfs!
En verder kan 'ie echt wel tegen een stootje zoals @Godzilla al schreef. Ik zou gewoon verder gaan met leven en mocht er onverhoopt iets stuk zijn ga je dat vast wel merken. Wil je echt 100% zekerheid, op naar een horlogemaker en even laten openmaken zoals @Archer aangeeft. Als gezegd, ik zou zelf even schrikken maar er geen consequenties aan verbinden.
These things happen (… in sommige huishoudens ).
Niet echt.
Kun je 'm nog eens laten vallen en er een filmpje van plaatsen?
Bijna weer de vijf in de klok, de dames zitten er al klaar voor. Gemütlichkeit!
Dat is een goeie vraag!
Dat gaat heel erg vanzelf en ‘natuurlijk’. Net even losgemaakt en opnieuw vastgemaakt enne ik heb eigenlijk geen idee hoe ik het moet opschrijven …
Het begint met op de pols leggen, dan met mijn wijsvinger (rechterhand) de sluiting onder mijn pols leggen en met mijn duim de lange kant erdoor geleiden. Pennetje door het gaatje en het uitsteeksel door de ringetjes. Zoiets?! Doordat 'ie op de pols ligt krijg ik het niet direct voor elkaar om hem op de vloer te laten kletteren. Maar goed, ook mij zal dat wel lukken hoor. Zal ik dat eens proberen?
Maar het komt overeen met mijn doen. Is de eerste keer dat mij dit overkomt. Zoals ik al zei, zal ik per abuis aan de buckle hebben getrokken, waardoor het horloge van m’n pols gleed. En dan heb je geen invloed meer op de zwaartekracht. Nou ja, als je Bruce Lee bent, misschien .