Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 5)

:joy: hoop het voor je, heb hem ook eens geprobeerd.
Welgeteld twee dagen omgehad, en door naar @MotoSkooly dus toch nog binnen de Squale clan :innocent:

2 likes

Ja en toch, mijn vrouw draagt alweer een aantal jaar een Apple Watch en dat ding is echt ongeveer onmisbaar voor haar. Daarom liggen de horloges die ik ooit voor haar kocht te verstoffen in een la. Maar ja, zij was dan ook nooit een watch nerd én ze heeft nog nooit een Squale omgehad. Dat maakt natuurlijk ook uit. :wink:
New releases from Squale, Vulcain, Frederique Constant and more | LAST WEEK  IN WATCHES
(niet mijn horloge, foto of snoepjes)

#TeamSquale

12 likes

Buongiorno!

16 likes

:heart_eyes:

Wel eentje waarvoor ik mijn Thalassa direct zou inruilen! Vind ‘m gewoon heel erg leuk. Ik hou wel van die ‘speelse grapjes’.

Ik bedenk me net ineens dat ik voor mijn Apple Watch natuurlijk een wijzerplaat kan maken met het Squale logo erop. Ja, dat ga ik doen! :joy::joy::joy:

3 likes

En buongiorno nog op de valreep :sunglasses:

15 likes

Even mn nieuwe picknicktafel uitproberen

Hier zie je goed wat er gebeurt als je alergisch bent voor vlekken en je glaasje met uitwendige AR coating dagelijks met je katoenen tshirt oppoetst :face_with_peeking_eye:

10 likes

Ai. :see_no_evil:
Helaas herkenbaar. Ik heb het zelf met een Omega SMP gehad, waarbij het mij (gelukkig) niet zo opviel maar een nieuwe eigenaar wel gelijk besloot heeft om de AR-coating eraf te laten halen. Dat was trouwens prima te doen en ik het dagelijkse leven mis je het ook niet echt.

Mijn Matic kan de coating denk ik ook wel missen. Doordat het glas double domed is, is er sowieso sprake van ‘schittering’ c.q. reflectie van van alles en nog wat … :wink:

Oei! Even ingezoomd. Maar dat ziet er best heftig uit! Volgens mij moet je 'm ook eerst afspoelen (alle stof, zand en weet ik wat eraf) en dan past, met een schone doek, poetsen. :nerd_face:

1 like

Nee heb ik ook weleens aan gedacht, maar denk dat ik met de tijd gewoon een nieuw glaasje ga monteren en er dan wat zuiniger mee ga doen :crazy_face:

Het ligt heel erg aan hoe het licht erop valt. In het echt valt het veel minder op als op de foto en meestal zie je de krasjes totaal niet. Zal het van de week laten zien :slightly_smiling_face:

4 likes

Heb vandaag al 3x mijn glaasje gecontroleerd of deze daar ook last van heeft :sweat_smile:.

4 likes

Als jullie me zoeken …

Sorry! :beers:

6 likes

Gelukkig zijn we hier héél inclusief/divers/tolerant of elke andere hippe term die je daar aan kunt hangen :v: want dit gaat natuurlijk eigenlijk wel echt een brug te ver :crazy_face: veel plezier ermee :kissing_heart:

3 likes

minions-heart

Dat gaat volgens mij wel lukken! Ik ben benieuwd.
Tegelijkertijd loopt mijn Matic niet weg …

:wink:

6 likes

Argh No GIF - Argh No Angry - Discover & Share GIFs

Nee, hoor. Lekker beetje mee spelen, een paar dagen. Dan komt vanzelf die Matic wel weer om de pols. :grin:

#TeamSquale

3 likes

Goedemorgen allen,

Laat meneer zaagmans maar komen!

11 likes
5 likes

:joy:

1 like

Een hoogtepunt uit de Nederlandse muziekgeschiedenis.

Nou ja, ik heb 'm toch nog even geluisterd en bekeken. Tot 1:48. Toen trok ik het echt niet meer. :joy:

3 likes

Niet trekken, gewoon Hakken!

3 likes

Just spilled my coffee! :coffee: :grin:

3 likes