Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 5)

Is gewoon vet, man! :grimacing:

Ja, het is een prachtig model! Beide trouwens. Congratz met deze aanwinst Royce!

Geen dank, een beetje ventileren met elkaar is toch de hele bedoeling hiero, en nog leuk ook! :facepunch:t4:

3 likes

Hehe blijft een heerlijk horloge, die van mij is momenteel aan een nieuwe batterij toe dus moet die binnenkort maar even wegbrengen.
Ben benieuwd of je slaagt met er.een vinden in nieuw staat. Maar ik hou het nog steeds in de gaten en laat het je uiteraard weten als.ik er 1 tegenkom :wink:

Is momenteel nog mijn enige squale op het moment…
Ben even vreemd gegaan :upside_down_face:

8 likes

Een lekker stel

14 likes

Dat mag hier in de kroeg wel heuer! :crazy_face:

Zeker een lekker stel!

4 likes

Ja, als je dan toch vreemdgaat, is dat natuurlijk wel een heel fijne kandidaat! :star_struck: :+1:

Mag je wel zeggen, idd! Mijn twee favoriete merken! :smiling_face_with_three_hearts:

5 likes

Buongiorno Squaléosi!

Het is weer tijd voor een Latte Maticiato!

Fijne donderdag, allen!

#TeamSquale

13 likes

Goedemorgen! :coffee:

:arrow_down:

12 likes

What he said :point_up_2:t2:

13 likes

Lekker heur!!!

Wat is er beter om te eten met dit weer?

Precies, snert tijdens snertweer.

14 likes

Lekker man, eet smakelijk en een fijne druilerige donderdag iedereen :droplet::cloud_with_rain:

2 likes

Thanks, maat!

Staat veul beter dan de :green_apple: :innocent:

2 likes

Eens!

Het :green_apple:ding was ook zeker niet ter vervanging van de Matic, maar als aanvulling. Alleen te dragen tijdens mijn sportieve uitspattingen. Dan is het wel interessant om wat gezondheidsgegevens, zoals cardiodata, erbij te hebben. Aan de andere kant, ik heb het altijd zonder gedaan en zag er vanmorgen helemaal top(fit) uit. Als altijd eigenlijk … :sunglasses:

Ik had trouwens de Thalassa gisteren bijna ingeruild op een Astron (SSH111J1). Eigenlijk heb ik wel weer eens zin in een stalen band om de pols en dat niet iets aftermarkets op mijn Squale wat het nét niet is. Misschien moet ik ook maar eens een TH Aquaracer op staal overwegen. Daar kijk ik ook al jaren naar. Zo jammer dat Squale geen Oysteralike band heeft voor de Von Büren kasten.

3 likes

zou voor jou een tijdelijke fix zijn, waarna je spijt zou krijgen dat je de

had weggedaan. Goed dat je dit niet hebt gedaan!

Ja, da’s dan weer niet zo’n gek idee.

2 likes

Mijn drie vorige Astrons hebben me erg veel plezier gebracht. Heel erg veel bang for the buck.
Bij mij is elk horloge “een tijdelijke fix” … :sunglasses:

giphy

Haha, die zag ik natuurlijk niet aankomen! :joy:
Maar serieus, je weet hoe ik over die blauwe denk! Echt wel tof.

3 likes

Der is een OG mesh toch :wink:

Ik ben volgens mij de hele middag bezig geweest met een crafter blue op de mm300 krijgen :sweat_smile: de horror

Wel echt next-level fit en feel :ok_hand:t2:

Nou moet ik hem nog op maat knippen/snijden maar eerst een clasp kiezen

Denk dat ik zo’n alie clasp ook nog voor de stalen band bestel, stuk dunner en korter :+1:t2:

10 likes

Heb je het geblinddoekt gedaan dan ? :face_with_peeking_eye::thinking::stuck_out_tongue_closed_eyes:

4 likes

Met één hand

3 likes

Heb je je eerst met 1 hand geblinddoekt? Geen wonder dat het zolang duurde… Eerst met 1 hand die knoop leggen. :joy:

4 likes

spit-take-laughing

:arrow_down:
… voor mij:

Niet mijn kopje thee! Had ik niet geschreven, Oysteralike? En dan ook nog een band die gewoon netjes op de kast aansluit met Squale logo op de sluiting en alles. Ik vind het echt een gemis.

:sunglasses:

1 like