Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 5)

Is dat een gelimiteerde versie? Ben gewoon benieuwd :smiley:

3 likes

Ja is de Scuba limited van Gnomon van 200 stuks.

Ik heb hem ook. :+1:

4 likes

Heel vet! Weer iets om in de gaten te houden :laughing:

2 likes

Mogguh Squalistaas :hugs:

Ja een limited van 200 stuks wereldwijd en twee stuks zijn er hier op het forum :wink:

20 likes

Oh, dan wordt in de gaten houden vooral kijken naar die van jullie denk ik :laughing:

4 likes

Staat er een op MP die is voor 950 op te pikken :wink:

3 likes

Buongiorno Allen,

'T is alweer een aantal dagen geleden dat ik een foto heb gepost, drukte in het land! Komkommertijd is voorbij :sweat_smile:.

Fijne (werk)dag!

13 likes

Wanneer ga je die nieuwe insert er een keer in zetten @Kleine_gup_in_grote_oceaan?!

Jullie ook goedemorgen :grin:

5 likes

Vraagprijs 1150 onderhand zie ik :laughing: ik heb net het potje leeggemaakt aan een andere NA dus eerst maar weer is sparen :smiley:

1 like

Wellicht als ik daadwerkelijk besluit om de oude te pimpen. Heb er eigenlijk ook de tools nog niet voor, eerlijk gezegd. En daarbij, zo blijft de nieuwe nieuw. :joy:

2 likes

Buongiorno Skûwàlisti! :coffee:

Herkenbaar … :wink:

13 likes

Middag :wave:t3:

14 likes

Jaja, je hebt ze weer aan :joy:

5 likes

Jezekers :ok_hand:t3: :joy: lievelingsschoenen als het enigszins kan (dus ik niet naar m’n werk hoef) draag ik ze :speak_no_evil:

2 likes

Zo blij dat ik (bijna) altijd de schoenen kan dragen waar ik zin in heb. En ik ben niet eens (zeker niet) een sneakergekkie. :grin:
Iemand al een stemtopic gezien, trouwens??? :smirk:

7 likes

:thinking: Heb je die gemist dan? Zat al snel vol. Boven verwachting. Ik had verwacht dat je als organisatie wel een heads up had gehad :wink:

4 likes

:grin: Nee, heads-ups doen ze niet aan, hier…
Voor ons net zo spannend als voor de rest! :sweat_smile:

2 likes

Alles rustig hier, relatief dan :slight_smile: dochter in aantocht?

18 likes

Je weet nog niet of het een dochter is of dat ze in aantocht is? :sweat_smile: In ieder geval ‘succes’ :crossed_fingers:t2:

2 likes

:slight_smile: Het wordt een dochter!

6 likes