Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 5)

Een Squale waar geen oranje op past, is geen Squale :stuck_out_tongue_winking_eye:

Zelfs in combinatie met groen :rofl:

8 likes

Daar kom ik niet vanwege het hoge discussie gehalte. Maar ik snap je punt en heb hem verwijderd.

#MeToo … enne goeie sokken! :sunglasses:

1 like

Dank u!

1 like

Op de summit blijft dit toch ook een lekkere Matic … :sunglasses:
Ik hoop dat de zon weer snel gaat schijnen, dan kan de oranje band weer uit de kast.

12 likes

ik denk dat ik vanavond ook weer eens de Matic ga dragen. Ik ga voor het eerst, sinds ik medicijn vrij ben, de haai uithangen aan de tafels. Niks beter dan een Squale om je pols, dan.

2 likes

Nee, bleh! Sommige off-topicplekken zijn echt niet om te pruimen. Ik kom op HF -en dan vooral in de Squale kroeg, natuurlijk- voor de gezelligheid! :beers:

Absoluut! Kan niet wachten op een beetje lekker weer! Lekker rondlopen in t-shirt, met een Squale aan de pols! :sun_with_face: :sunglasses: :cocktail:

Wat moet ik me daarbij voorstellen? Poolen, pokeren, roulette? :thinking:

2 likes

Inderdaad! Ben ik mee gestopt, toen ik niet meer helder kon nadenken door de voorgeschreven pijnmedicatie. inmiddels zijn we 9 jaar verder, waarvan 4 jaar medicatievrij. Dus vanavond voor het eerst sinds toen, weer eens aan de tafel in HC.

2 likes

Ah, mooi. Veel plezier! Maareh, zorg je dat je niet je Squales verspeelt? :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Mag daar niet! Dergelijke dingen gebeuren alleen in de underground scene en daar kom ik niet. Ga je mee? :joy:

1 like

Nee, ik mag niet gokken van m’n moeder. :slightly_frowning_face:

1 like

Middag mannen :innocent:

15 likes

17 likes

Je probeert ons allen te verleiden, hè Apeks?

2 likes

Uiteraard :grin:

2 likes

Terecht, zou ik ook doen!

1 like

Ik zit hier gewoon met een mede Squalista aan tafel :rofl:

1 like

Pics or it didn’t happen :wink:

2 likes

:open_mouth:
YARN | Sh'yeah! Right! | Wayne's World (1992) Music | Video gifs by quotes  | 6a7a804e | 紗

2 likes

Hij had nu een moonswatch om. Maar liet zijn collectie op pics zien, waaronder de 1521 pvd arancia.

Hij sprak mij aan op m’n Thalassa. :rofl:

1 like