Een Squale waar geen oranje op past, is geen Squale
Zelfs in combinatie met groen
Daar kom ik niet vanwege het hoge discussie gehalte. Maar ik snap je punt en heb hem verwijderd.
#MeToo … enne goeie sokken!
Dank u!
Op de summit blijft dit toch ook een lekkere Matic …
Ik hoop dat de zon weer snel gaat schijnen, dan kan de oranje band weer uit de kast.
ik denk dat ik vanavond ook weer eens de Matic ga dragen. Ik ga voor het eerst, sinds ik medicijn vrij ben, de haai uithangen aan de tafels. Niks beter dan een Squale om je pols, dan.
Nee, bleh! Sommige off-topicplekken zijn echt niet om te pruimen. Ik kom op HF -en dan vooral in de Squale kroeg, natuurlijk- voor de gezelligheid!
Ik hoop dat de zon weer snel gaat schijnen, dan kan de oranje band weer uit de kast.
Absoluut! Kan niet wachten op een beetje lekker weer! Lekker rondlopen in t-shirt, met een Squale aan de pols!
de haai uithangen aan de tafels.
Wat moet ik me daarbij voorstellen? Poolen, pokeren, roulette?
pokeren
Inderdaad! Ben ik mee gestopt, toen ik niet meer helder kon nadenken door de voorgeschreven pijnmedicatie. inmiddels zijn we 9 jaar verder, waarvan 4 jaar medicatievrij. Dus vanavond voor het eerst sinds toen, weer eens aan de tafel in HC.
Ah, mooi. Veel plezier! Maareh, zorg je dat je niet je Squales verspeelt?
Mag daar niet! Dergelijke dingen gebeuren alleen in de underground scene en daar kom ik niet. Ga je mee?
Ga je mee?
Nee, ik mag niet gokken van m’n moeder.
Je probeert ons allen te verleiden, hè Apeks?
Uiteraard
Terecht, zou ik ook doen!
Ik zit hier gewoon met een mede Squalista aan tafel
Pics or it didn’t happen
Hij had nu een moonswatch om. Maar liet zijn collectie op pics zien, waaronder de 1521 pvd arancia.
Hij sprak mij aan op m’n Thalassa.