De allereerste van The Boss -opgenomen in in mijn geboortejaar- op de draaitafel, een ijskoud biertje uit mijn geboortestad in de hand en een heerlijke 1521 om de pols…
#NothingMoreToWishFor😊
Fijn weekend, iedereen!
De allereerste van The Boss -opgenomen in in mijn geboortejaar- op de draaitafel, een ijskoud biertje uit mijn geboortestad in de hand en een heerlijke 1521 om de pols…
#NothingMoreToWishFor😊
Fijn weekend, iedereen!
Hey mannen,
Aangezien ik voorlopig niet aan de beurt ben voor een nieuwe Submariner denk ik erover om weer een 1521 te kopen.
Hier nog iemand die er een over heeft voor een leuke prijs?
Op mp staat er nu 1 in Oosterhout!
650 neuronen en er ligt een bod van 500.
Die had ik gezien, maar die heeft een kras op de bezel insert.
Laat dat nu juist 1 van de dingen zijn die een horloge voor mij kunnen verpesten.
Duidelijk!
Boehoe! Het is een gebruiksvoorwerp, hè?
Ach, zo hebben we allemaal onze gebreken toch?
Kras op het metaal heb ik liever dan een bezelinsert.
In de vitrinekast dan maar
Krassen zijn gewoon echt niet leuk. Vind ik.
Ik gebruik mijn Matic al bijna een jaar als horloge, niet als een deurpostdreuner of als langsdemuurschuurder. Van motorische ongemakken heb ik ook nog geen last dus waarom zou ik er krassen op krijgen? Mijn Thalassa is nog ongeschonden dat geeft mij grote blij.
Haha waarvoor? Voor die Matic die weg mag? (en dan ook nog in m’n lievelingskleur) mij nie bellen
Ik zag een rode summit, 20mm, in het blauwe
Die is al verkocht, maar ûh … ik zag nog een oranje 22mm te koop staan!
Niks voor jou?
Hahahaha, neuh!
Heb al een mooie oranje summit!
Hehehe, ja
Horen bij het leven…
is sowieso veel leuker en meer onderscheidend dan een
die je werkelijk op iedere straathoek tegenkomt -echt, nep, of hommage- en ongeveer het ideale horloge is als je écht fantasieloos en niet heel erg avontuurlijk bent.
Maar hey, ieder z’n ding, natuurlijk.
En sorry, kan je niet aan 'n 1521 helpen. I’m keeping mine!
O ja voor als ik ooit een horloge zo lang houd dat ik een band verslijt
Hahaha, natuurlijk!