Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 5)

Jazeker ook @VriesKou

Tudor small block oyster date. Geen snowflake wel 100% tudor. En een beetje rolex onderdelen (the old fashion way).

En nu ook in het blauw. :grin:

2 likes

Ik zit zelf nog niet in de Tudor fase. En ik weet ook niet of ik er ooit in zal komen.

Maar goed, je weet nooit hoe een koe een haas vangt, hè.

1 like

Voor de gezelligheid! Proost! :clinking_glasses:

Welterusten voor straks gewenst.:four_leaf_clover::+1:

13 likes

Ja, het is weer leuk geweest vandaag, in de kroeg.

Ik ga op 1 oor liggen.

Slaap lekker allen! :sleeping:

3 likes

Lekket hoor Henri, zo’n Classic. :star_struck:
Op dat Squale ‘racing’ Tropic bandje ook de mooiste combi. Vind ik. Als ik ooit weer terugkom bij de 1521 gaat dit 'm gewoon weer worden (voor de vierde keer dan! :see_no_evil: :joy:).

Trusten mannen! :sleeping:

12 likes

Dankje en helemaal mee eens! De kroon zit voor mij wat lastig, maar dat mag de pret niet drukken. Dit is voor mij gewoon dé echte duiker! Heerlijk horloge! :ok_hand: :blush:

3 likes

Hahaha… dat fenomeen ken ik ook! De Bulova Lunar Pilot heb ik ook drie keer gekocht. Deze keer doe ik hem niet meer weg. Het is gekkenwerk die hobby van ons… volslagen krankzinnig! :sweat_smile: :rofl:

2 likes

Ik nog maar één keer… :sunglasses:

1 like

Heb je hem gewoon gehouden? :joy:

1 like

Nee, zo zit ik niet in elkaar! :sunglasses:

Ik koop telkens wat ‘nieuws’, maar kom ook telkens weer terug bij iets wat ik al gehad heb. De Lunar Pilot zag ik onlangs te koop staan en toen heb ik bijna weer de knoop doorgehakt. Kostentechnisch bepaald niet de handigste strategie, maar ja ik heb wel telkens weer opnieuw een soort van voorpret. Mag wat kosten … :innocent:

De Squale Matic ‘Thalassa’ die ik nu draag gaat mogelijk een record breken als het gaat om de duur dat ik een horloge bezit. Het komt niet vaak voor dat ik het een jaar volhou en dat lijkt met deze wel te gaan lukken! Bijzonder. Voor mijn doen.

3 likes

Kwam dit mooi Squalekistje tegen, in een FB-groep.
Kan een afbeelding zijn van tekst

Niet mijn foto. Wel een heel mooi kistje, vind ik

Trouwens, eh… het is weer zover, he!

Excited Its Friday GIF by Justin - Find & Share on GIPHY | Friday gif,  Finally friday, Friday humor

5 likes

Goedemorgen Squale Lovers!

Step into the Dome!

11 likes

Ik ga weer voor groen vandaag!

10 likes

Is altijd te doen!

1 like

Lijkt wel op een kistje voor een LE model, net zoals die groene Matic voor de Australische/New Zealandse markt. Maar dan weer een ander design!

3 likes

Het is een doos die in de jaren 90 kort werd gebruikt. Meestal met een Medium of een Tijger.

5 likes

Aha! Voor alle vraagtekens rondom Squale horloges en toebehoren, is @SirSqualeWhale de man met de antwoorden!

#SirSqualeClopedia :muscle:t4:

4 likes

Deze? :innocent:

13 likes

En binnen ben er super blij mee :ok_hand:

18 likes

Staat je prima :+1:t2: geniet ervan!

2 likes