Ik zou hem echt met plezier in de winter dragen. Ik had hem zo van je overgenomen was het niet dat ik al een 1521 heb die niet weg gaat en ik na de HFLE wil gaan sparen voor een grail
Prachtig deze!
Klopt, met de zomer zou ik hem erg gaan missen. Was heerlijk op oranje rubber in Italie van de zomer
Oh het is bijna 12.00 ik ga de topic in archief zetten. Brb
Fijne zondag allen!
@estorino hoe is het op de roze wolk, alles goed met moeder? Geniet van de kleine spruit!!
Heb er zelfs m’n laptop voor aangezet.
Kan ik nog even snel boodschappen doen? / 008
Lijkt me wel!
Ergens vandaag wordt het topic geopend en aangegeven. Dus geen stress!
Edit: Vandaag rond 15:00 uur zal het stemtopic worden geopend!
Was het in het begin echt van plan om de 1545 hfle te kopen maar toen kwam deze op mijn pad.
Dus sla deze ronde over .
Wel net nog een ander bandje erop gezet.
Maar eigenlijk nog op zoek naar een andere nato, heb zat bandjes maar net niet in de juiste kleuren .
Wel een nato want rubber heb ik zat.
Nog tips ?
Zeker niet, blijft ook 14 dagen open. Laten we ons maar hier gaan bezuipen en lol maken
Jammer man! Maar wel weer meer kans voor een andere liefhebber, dus!
Kan je helaas niet helpen met tips voor een goede nato. Heb ik zelf ook nooit gevonden en toen maar alle duikers op rubber gaan dragen. Draagt eigenlijk ook fijner, vind ik. Maar een nato blijft wel leuk staan!
Net nog 5 nato bandjes besteld , zou vast wel een leuke bijzitten.
Altijd moeilijk zien via de telefoon.
Nu even deze bond-nato.
Lichte bandjes staan hem heel goed. Komt de wijzerplaat nog meer tot leven.
Denk t ook wel , heb zandkleur, beige en lichtbruin besteld.
Het is een rollercoaster, met een onrustige nacht en wat stress, maar ook plenty mooie momenten. En een kleine baby die op je blote borst in slaap valt blijft een geweldige ervaring. Zelfs nog tijd gehad om op HFLE te stemmen!