Ik vind eigenlijk alleen de groen of bruin bronzen Superocean mooi. Voor de rest eigenlijk geen enkele Breitling.
Hmmm, ja… Staat ook nog wel ergens op m’n lijstje. Maar vooral geen noodzaak.
Ik vind eigenlijk alleen de groen of bruin bronzen Superocean mooi. Voor de rest eigenlijk geen enkele Breitling.
Hmmm, ja… Staat ook nog wel ergens op m’n lijstje. Maar vooral geen noodzaak.
Een heel stuk mooier, vind ik ook.
Het één na saaiste, totaal uitgemolken, zwaar overhypte, veilige captain obvious, totaal fantasieloze, tikkende cliché. Please!
Het één na saaiste, totaal uitgemolken, zwaar overhypte, veilige captain obvious, totaal fantasieloze, tikkende cliché
met op 1 de sub zeker?
hoeft niks mis mee te zijn natuurlijk
TeamMaticDome
Net zo troebel als je zicht op dat moment?
Ik heb die groene ook gehad, echt heel erg mooi!
Ben ook gek op groen, heb inmiddels een groene seamaster.
Ik kreeg afgelopen week voor 't eerst van een wildvreemde een leuk compliment over mijn Matic. Iets in de trant van “Wat een mooi horloge meneer! Wat is dat voor een merk?”. Ik was een beetje van slag! Zomaar. Over mijn Squale. Ik vond het ook leuk, een liefhebber in 't wild …
Dit brengt me op een leuke vraag voor deze zondag:
Ben jij wel eens door een onbekende persoon aangesproken op jouw Squale?
Geniet van je zondag!
heb die groene ook gehad, echt heel erg mooi!
Zeker, ik weet nog niet welke kleur ik het mooiste vind (dat blauw is ook wel écht heel mooi) en of ik ze naast elkaar vind kunnen/wil houden. Voorlopig wel iig en heb de SLA047 ook eigenlijk nog niet gezien in daglicht/buiten.
Ben jij wel eens door een onbekende persoon aangesproken op jouw Squale?
Ik wel ja op de GMT
troebel als je zicht
Ja, ik denk het. Was best diep in het glaasje in gekropen
Sailcloth liggen.
Staat hem nog lekker ook!
Goedemorgen, mannen!
Mama, ben wakkeeerr!
Very nice one Sir!!
Had nog een Sailcloth liggen.
Oeh!! Die zou ik meteen wisselen voor een mooie canvas ofzo.
Ga zo die oranje erweer opzetten
Zou een platte skx insert passen?
Ik dacht snel uitsluitsel te kunnen geven, en heb even een SKX-insert op ‘n 1521 gelegd. Geen duidelijke nee iig #tooclosetocall. Bijna de moeite waard om ‘t gewoon echt te proberen (iemand anders dan… ). Stel dat ‘t past…