Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 5)

Geeft hem eigenlijk best een stoere look, vind ik dan!

Hey, nice, man! :sunglasses:

1 like

Thanks maat!

1 like

Lekker man :ok_hand:t3: daarmee gaat wel heel de binnenkant van je lugs naar de haaien :see_no_evil:

Sorry voor de non-squale maar ff kijken of je het nog in je hebt Kgigo :point_down:t3:

6 likes

Is dat zo? Dan haal ik hem nu nog eraf! :flushed:

Jeetje, moet ik echt goed kijken naar herkenningspunten. :sweat_smile: Kom ik op terug.

Dat weet ik niet het lijkt alsof die laatste ‘schakel’ gewoon lekker tegen de lug aan wrijft of kan wrijven? :thinking:

Edit: buitenste lusje moet ik eigenlijk zeggen

1 like

Hij zit eigenlijk strak om mijn pols, waardoor er eigenlijk geen beweging in zit.

Wat betreft je schoenen, zou ik bijna zeggen dat het Jordan mid of low zijn. Maar dat is een echte gok.

3 likes

Da hedde weer snel voor elkaar :sweat_smile: volgens mij: Jordan 1 mid se craft :crazy_face: :nerd_face:

1 like

:nerd_face:

2 likes

Hij is weer aan het friemelen :sweat_smile:

11 likes

Tof, maar I’m with stupid

:arrow_down:

Dit zou voor mij een reden zijn om zo’n band niet te monteren. Ook al is het risico maar klein! Nu zullen er ook mensen zijn die zeggen “Hou op, dat zie je toch helemaal niet. Is de binnenkant.” enne “Junior, gast …watje! Het is een gebruiksvoorwerp.” et cetera. Dat zijn de mensen die ik liever ook maar niet in mijn auto laat rijden. :wink:

Leuke foto’s! :heart_eyes:

664cea63dda3fb99b11a5a3d8695ea99-175322380

3 likes

Tja, ik weet het niet. @Pat486 zou wellicht uitsluitsel kunnen geven of dit soort “schade” aan de orde is, bij het dragen van deze mesh band.

Is dat zo, Pat?

1 like

Kan niets ontdekken, heb wel bandenwisselschade, maar dat ligt meer aan mij :face_with_peeking_eye: (plak nooit af)

8 likes

azge25e

4 likes

Er zijn ergere dingen :grin:

2 likes

Maar, vakantie :heavy_check_mark: vakantiebandje erop :heavy_check_mark:
We kunnen :tropical_drink::beers::sunny::palm_tree:

11 likes

Thanks, @Pat486! :muscle:

Dat doe ik dan weer wel.

1 like

Staat 'm toch niet gek, dat bandje!
Geniet van je vakantie … :partying_face: :beers:

4 likes

Oh ja, ben niet zo oplettend :sweat_smile:.

Fijne vakantie, ga je nog ergens heen? Naar de zon misschien?

1 like

Florida :innocent:

3 likes