Maar Kgigo, weegt dat schaaltje van jou ook meer dan 100gram of was je een kleine speler? (Ik wil weten wat de Matic én band wegen )
Dat heb je goed gezien de Matic heeft even rust.
Dat denk ik ook heb jij een linkje van die band?
Monumentje komt er aan
Edit: even kijken of dit werkt
Yes dat is hem @Sjaak (vrij zeker van dat die rode goed staat door het rode driehoekje en de tekst op dial)
Hangt er vanaf wat je ermee weegt. Sommige onsjes kosten meer dan een auto .
Gekkigheid, natuurlijk! Ik was een end user blower en had hem om niet te worden genaaid.
Daarnaast lees ik nu pas dat het een verzoek om matic met band was . In eerste instantie dacht ik dat het om een losse band ging.
Maar bij deze!
Dank ik ga is even kieken.
Haha ja maat die kenk zelf ook wel wegen een Matic niet meer
Maar thanks ik had gedacht dat ie wel wat meer woog
Troost je met de gedachte dat die goed is terecht gekomen.
Heb die rode band besteld overigens.
Dat weet ik en dat vind ik fijn
de overige Squales zie ik hier helaas weinig tot nooit terug (behalve de Super die naar @Proenski is gegaan)
Naïs die zien we over een paar daagjes dan wel
En, ondanks dat ik genoeg te rouleren heb is dat een blijvertje hoor
Zet dit nummertje eens wat vaker op! Dan ga je hem hopelijk vanzelf meer dragen !
Sorry, ik had nog een vergadering.
Net thuis. Ik zie dat je al geholpen bent! Een Tsuki-Yomi weegt trouwens aanzienlijk minder.
PS Wat is die MM300 op staal toch een lekker ding.
Een mm300 meer
Zeker
kheb de groene nog niet gedragen
Ik vind hem op die crafter ook wel héél mooi hoor en comfortabel (toch 55gr lichter )
Edit:
Wa zijn da voor een tijden man?! mij nie bellen
Heb je je pak weer aan?
Haha, ja regen voorspeld, voor vandaag. Better safe than sorry, zeg ik altijd.
Ah, dat wordt een gezellig dagje, zo te zien! De jaarlijkse partnerruildag, op je werk?
Ooooh, is dat jaarlijks? Wij dachten dat dit elke week nodig was!
Ik krijg ook wekelijks de vraag wat heb je deze week om je pols? En dan zeg ik: jouw vrouw!