Voor zover ik weet is het zo dat wie het eerst komt, het eerst maalt. Uiteraard moet er wel een betaling worden ontvangen. Dus, zit je bij de eerste 150, dan heb je er een!
Haha, voor mij is er in 2024 een gratis HFLE Squale 2024 en dan ook nog eens een extra band van Squale en nog eens eentje via Wolbrook. Is dat mooi of niet, morgen precies 1 maand geleden gestopt met roken. 3 pakjes p.d. Reken maar uit 17 sept. gestopt en mijn beloning wordt de Squale HFLE 2024 helemaal voor nop, had anders de lucht in gegaan en straks lekker iets moois om de pols.
gaattie ff? Dat jij nog geld over had voor pilletjes
Ik vind overigens ook de squale inzending de mooiste van de twee en heb ook een sterk vermoeden dat deze wel gaat winnen.
Maar ga deze helaas ook aan me voorbij laten gaan. Heb pas een n/a gedaan en zit nu alweer aan de max…🫣
Neemt nogmaals niets weg van het feit dat het een geweldige inzending is dat blijkt ook wel weer aan hoe enthousiast deze inzending ontvangen is hier op het forum.
Niet veel, maar als je een grote partij koopt krijg je staffel korting
Zou wel erg zijn he, Squale zo bij elkaar gespaard en dan snel weer aan de peuken. Maar als het goed is zijn er meer horloges in omloop
Ja en zo gaat het nu he, tis rommel (net zoals peuken) maar soms best lekker. Nou ik ben nogal een druk ventje van mijzelf, als ik daar aan begin word ik echt een stuiterbal Dus daar blijf ik ook maar vanaf!
Lol, als je net zoals ik nu alweer voor de 2e keer 24 jaar getrouwd bent dan heb je ook een hele lange adem nodig .
Ik heb wel goed voor je gewaakt he, was een beetje overbodig maar dat wisten we toen nog niet
Bijna 7 jaar clean enne ik ben gestopt toen het allemaal nog een tikje goedkoper was Ferry, dus maak van die €15k die je hieronder ziet maar 20k ofzo. Ik zat trouwens op 15 peukies p/dag dus gast, jij gaat helemaal rijk worden @fredpanarai1 …