Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 5)

Goed bericht.
Naar mezelf kijkende heb ik mijn stem + centjes uitgebracht onder de 130 leden zo lijkt.

Betekend dat wanneer we de 150 of meer halen je er dan zo ie zo bij zit. Of kan je dan uitgeloot worden?

Sorry voor deze vraag. Heb tot nu toe alle teksten gelezen maar deze kan ik me niet meer herinneren.

Kom op mensen, zou mooi zijn als we het halen!

1 like

Goedemorgen heren! :coffee:
Werkse vandaag, of …

8 likes

Hahaha! Super

2 likes

En een bar fauteuil (ik houd van een comfortabel drankje😀)

2 likes

:crazy_face: :rofl:

1 like

Top! Bedankt, man! :beers:

Voor zover ik weet is het zo dat wie het eerst komt, het eerst maalt. Uiteraard moet er wel een betaling worden ontvangen. :smile: Dus, zit je bij de eerste 150, dan heb je er een! :partying_face:

Stemmen dus, mensen!
Vote Right Now Seth Meyers GIF by Late Night with Seth Meyers - Find Share  on GIPHY | Giphy, Cool gifs, Seth meyers

5 likes

Haha, voor mij is er in 2024 een gratis HFLE Squale 2024 en dan ook nog eens een extra band van Squale en nog eens eentje via Wolbrook. Is dat mooi of niet, morgen precies 1 maand geleden gestopt met roken. 3 pakjes p.d. Reken maar uit 17 sept. gestopt en mijn beloning wordt de Squale HFLE 2024 helemaal voor nop, had anders de lucht in gegaan en straks lekker iets moois om de pols. :smiley: :champagne:

10 likes

:flushed: gaattie ff? Dat jij nog geld over had voor pilletjes :crazy_face:

Ik vind overigens ook de squale inzending de mooiste van de twee en heb ook een sterk vermoeden dat deze wel gaat winnen.

Maar ga deze helaas ook aan me voorbij laten gaan. Heb pas een n/a gedaan en zit nu alweer aan de max…🫣

Neemt nogmaals niets weg van het feit dat het een geweldige inzending is :+1: dat blijkt ook wel weer aan hoe enthousiast deze inzending ontvangen is hier op het forum.

4 likes

Onder de stemmers zitten ook potentiele notoire flipperaars en spijtoptanten. Donkerblauw in de gaten houden voor korting :rofl:

4 likes

Dus jij bent gewoon even 'n Squale HFLE bij elkaar aan 't (be)sparen door (juist) helemaal niets te doen? :open_mouth: :grin: Goed bezig! En nu volhouden, he! :muscle: :+1:

4 likes

Lekker bezig Fred! Superknap en een mooie beloning voor jezelf

5 likes

Lekker bezig, Fer!

:sunglasses:

3 likes

Kijk dat is lekker zeg!
Goed bezig en niet meer terug!

Maar nu ik toch de kroeg weer binnen stap.
Plaatje voor de sfeer en drankje voor de smaak…
Weet het rommel maar soms best lekker.

9 likes

Proost! En lekker zelf weten!
Maar weet je, ik heb serieus in mijn leven nog nooit een Red Bull, Monster of -wat heb je nog meer?- gedronken. :sweat_smile:

5 likes

Houden zo! Je zou ook een dubbele espresso met 6 suikerklontjes kunnen nemen. Ik denk dat je dan hetzelfde effect krijgt :rofl: :rofl:.

Ik heb het ooit 1x gedronken (Red Bull) en vond er geen moer aan. Toen heb ik er maar goeie Cognac doorheen gegooid… Die avond werd ik dronken… :joy: :sweat_smile:

5 likes

Niet veel, maar als je een grote partij koopt krijg je staffel korting :stuck_out_tongue_winking_eye:

Zou wel erg zijn he, Squale zo bij elkaar gespaard en dan snel weer aan de peuken. Maar als het goed is zijn er meer horloges in omloop :wink:

Ja en zo gaat het nu he, tis rommel (net zoals peuken) maar soms best lekker. Nou ik ben nogal een druk ventje van mijzelf, als ik daar aan begin word ik echt een stuiterbal :grin: Dus daar blijf ik ook maar vanaf!

4 likes

Heel goed Ferry, om 300 m te duiken heb je lange adem nodig :grinning:

8 likes

Lol, als je net zoals ik nu alweer voor de 2e keer 24 jaar getrouwd bent dan heb je ook een hele lange adem nodig :wink:.
Ik heb wel goed voor je gewaakt he, was een beetje overbodig maar dat wisten we toen nog niet :grin:

2 likes

Daarvoor ben ik je dankbaar Ferry👍🏻

3 likes

Bijna 7 jaar clean enne ik ben gestopt toen het allemaal nog een tikje goedkoper was Ferry, dus maak van die €15k die je hieronder ziet maar 20k ofzo. Ik zat trouwens op 15 peukies p/dag dus gast, jij gaat helemaal rijk worden @fredpanarai1:wink:

Goh, waar is dat geld eigenlijk gebleven? Je merkt er niks van hoor! Wat dat betreft kun je net zo goed blijven roken. :sunglasses:

Oh en omdat het hier toch vooral ook over Squale gaat:

:beers:

8 likes