Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 5)

Fijne vrijdag :+1:

2 likes

Buongiorno en happy Friday, iedereen!

12 likes

12 likes

Één goedemiddag.

15 likes

Vrijdagmiddaaaaag
Ook weer de Squale om gedaan.

Ik ben op zoek naar het zwarte Squale bandje met de grote gaten. Iemand een tip voor mij?

12 likes

Hoort er een beetje bij, he? Net als 'n lekker ijskoud biertje, op de vrijdagmiddag! :beers:

@junior, kassa 3, alstublieft!

2 likes

alert

Ik neem aan dat je deze voor ogen hebt …

Die zgn. rally tropic heb ik altijd nieuw bij een Squale AD gekocht. Daar hebben ze best wel een stevige prijs (… inmiddels 110 euro zie ik. :see_no_evil:) maar voor deze band had ik dat wel over. Ik heb hem nu ook op de Matic en ook al in het oranje gehad, bij mijn 1521. Dit is geen FKM, maar ‘gewoon’ rubber van (vind ik) goeie kwaliteit. Zijn geld waard!

Niet altijd zijn ze overal op voorraad. Laatste keer ben ik bij Localtime geslaagd maar ‘onze’ mannen van Q-Watches (@royke74/@MotoSkooly) kunnen er wellicht ook aan komen. De 20mm zwart en blauw staan ook gewoon op de Squale website: Klik.

Genoeg mogelijkheden dus, als je bereid bent er (ruim) 100 euro voor te betalen. :wink:

Misschien dat er hier iemand is die er eentje heeft liggen? Let wel even op de sluiting. Het is denk ik wel mooi als die passend is, in jouw geval polished

PS Hier dezelfde band op de Matic, die heb ik er eigenlijk gelijk bijgekocht omdat ik wist dat ik deze band erg tof vind. Ik draag 'm ook het meest op deze band. Nu even niet, want ûh Tsuki-Yomi. :beers:

13 likes

Hey cool,
Dank voor je antwoord. Ik ga eens snuffelen daar.

1 like

13 likes

19 likes

Toffe foto :ok_hand:

1 like

Goedemorgen deze morgen, Squale Saturday!

12 likes

Goedemorgen!

17 likes

Voor wie nog een 1521 zoekt.
Nu is het blauw. Niet van mij hoor, prachtig heb helaas de funds niet op dit moment!

2 likes

Die is zo weg lijkt me…

2 likes

Even wat vakliteratuur voor ouders aan 't downloaden.:sweat_smile:

Geniet van deze mooie zaterdag!:sun_behind_small_cloud:

12 likes

Ga jij eindelijk een keer toeslaan :crazy_face:

3 likes

Zo’n green blijft mooi een tijdje terug stond er ook eentje in het blauwe toen te lang getwijfeld en weg was die…

3 likes

Dat denk ik wel…

Nee deze is wel mooi daar niet voor.
Maar als ik voor een groene zou gaan moet het echt de Hong Kong limited zijn…