Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 5)

:joy::joy:

Bien sûr, que non, mon ami! C’est pour la vie!

1 like

Daar gaan we zo eens even over praten, nu snap ik dat je ineens een box wilde voor 24 horloges. Ga zo even de boxen langs, wordt dus bankslapen voor je :upside_down_face:

2 likes

Edit: wat heb jij gezien dan??

1 like

Doordat jij me attendeerde op de Sumo wijzers, knapte ik af op dit model! :joy:

Ik had nu gewoon een mooie groene gezien en net ook weer een zwarte. :sweat_smile:

1 like

Die Citizen is wel erg fijn hoor!! Die zal toch nog wel wat opleveren?

3 likes

De komende 6 maanden waarschijnlijk niet :joy: (of heb jij een trending topic-je gemist :sweat_smile:)

1 like

Niet genoeg om een MM300 mee te financieren.
Lukt trouwens met de Thalassa ook niet vrees ik. :wink:

Ik beleef er echt héél veel plezier aan.

Ook, maar dat schreef ik al eerder, omdat het weer iets anders/nieuws is. Die pret heb ik wel gemist, ook de voorpret bij de zoektocht enzo. Ik blijf dat toch wel erg leuk vinden, leuker dan een jaar met hetzelfde om de pols. Ik moet gewoon weer wat vaker flipperen.

Ik had een Seiko gekocht, die ik overigens maar twee dagen heb gehouden. De nieuwe eigenaar was heel blij met mijn vraagprijs: 440 euro voor een nieuwe SSC911, koopje! De Tsuki-Yumi gaat me meer opleveren, maar die blijft in ieder geval tot volle maan. :sunglasses:

Overigens de mods hebben de deal (alweer) verwijderd, dat zal wel een reden hebben. :see_no_evil: :innocent:

3 likes

Hij zat alweer een paar weekjes in de kist maar bij m’n avondwissel weer eens erbij gepakt. Wat blijft dit ding toch een feestje! Ik hoorde laatst iemand zeggen dat je nooit een horloge moet dragen wat stoerder is dan jezelf; dat gevoel bekruipt me altijd wel een beetje bij deze meneer maar ik kan zo blij worden van die kleur bezel, sunburst plaat en sandwich indices.

10 likes

Die heb ik volledig gemist. Ik ben nu wel erg nieuwsgierig!

1 like

Dan heb je nog niet optimaal ingekocht chef :sweat_smile:

Ik zag het, weet eigenlijk niet waarom :man_shrugging:t3: of was het een topic waarin het telkens uit de hand liep?

Kan je niet beter gewoon verkopen en met een leuke korting op zoek naar een mm300? Ik weet het niet hoor ik weet ook niet goed waarvoor zo’n thalassa ongeveer gaat behalve die bij Q laatst.

Das het belangrijkste toch :ok_hand:t3:

2 likes

Het is een prachtige uitvoering! :star_struck:

RichMajorEasteuropeanshepherd-max-1mb

@Apeks heeft 'm ook, hij is ook niet zo stoer hoor! :sunglasses: #blub

Ik stuur je even een PB.

3 likes

Ik vind mezelf ook geen stoere jongen, maar zou hem gewoon rocken. Net als mijn stoere Thalassa! :sunglasses:

2 likes

Zeker! Ik heb ook al een concept adv. klaarstaan en heb ook wel een bedrag voor ogen. Hoef geen winst te maken, maar verlies is op deze ook niet echt nodig. Moet nog even wat foto’s maken, daar ben ik nog niet aan toegekomen. Komt niet op een dag …

Ik ken nog iemand die een groene heeft liggen, die hij niet draagt. Althans, dat schreef hij eerder vandaag. Maar eens kijken of daar een beetje korting te krijgen is. :joy:

2 likes

Ik doe ff de deur dicht hier, ik krijg het een beetje koud! :joy::joy:

2 likes

Ah, dank! Ja, het is echt spetter. Maar hij draagt niet onopvallend zeg maar.

2 likes

Hoeft toch ook niet!

Je hebt vast meer stoere producten in bezit. Denk aan misschien een motor, auto, fiets, sneakers… En ga zo maar door!

:wink: Just saying!

2 likes

Die heb je nog maar een paar 100 :joy:

Dat klopt ja, die zit nog met alle kaartjes en stickertjes er aan op volle lengte in de doos :sweat_smile: komt eigenlijk door de blauwe die ook nog uitstekend bevalt :man_shrugging:t3: nu zeg ik telkens tegen mezelf, ach komt wel als de blauwe er ooit uit gaat :crazy_face:

Tuurlijk ik maak mijn amici graag blij hè :kissing_heart:

Huh? :thinking:

Weet je het zéker maat, je bent/was er wel érg gek op hè :wink: (ik weet dat dit een beetje gek klinkt komende van mij :stuck_out_tongue_winking_eye:)

Snap ik! Lekker toch :ok_hand:t3:

Huh? :crazy_face: :joy: dan ben ik misschien ook wel gewoon een stoere jongen :thinking:

3 likes

Allemaal wristshots:rofl:
En ja, ik weet het bijna zeker.

2 likes

Hmmm
image

Ik misschien dan ook gewoon! :crazy_face:

2 likes

Dat je met een zwart gemaakte :diving_mask: duikt, vind ik wel stoer! Lastig lijkt het me ook wel! :joy:

2 likes