Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 5)

Kost me moeite maar ik doe mijn best :wink:

4 likes

Dat is nog eens hart voor de zaak :muscle:t3:

5 likes

Hier ook al bandjes binnen, de eerder in het topic geadviseerde Wolbrook in oranje en licht blauw.:innocent:

6 likes

Wij zijn ook aan het aftellen, hoor!
Van #TeamSqualeHFLE2024 mag die order ook de deur uit, naar Squale! En dan liever vandaag dan morgen! Maar we zullen nog heel even moeten wachten op de officiële uitslag… :man_shrugging:

4-days-countdown GIFs - Get the best GIF on GIPHY

Het goede nieuws:
Its Friday GIF - Friday ItsFriday ItsTheWeekend - Discover & Share GIFs |  One republic, Job humor, Happy gif

Dus, zie jullie vanmiddag voor de #VrijdagMiddagBorrel, hier in onze eigen Squalekroeg?! :beers:
Werk ze nog even, tot dan! :muscle:

5 likes

Normaal is het Vostok vrijdag, maar vandaag toch even een uitzondering :sunglasses:

13 likes

Hier is het elke dag Squale dag!
Nee hoor, er komen af en toe best andere horloges voorbij ook. Doen we niet moeilijk over. Maar we houden wel allemaal van het merk met de haai.
Reading to Learn | ctrdbjr

6 likes

Ben ik al op tijd voor de vrijmibo ? Of is t nog te vroeg :shark:

Alvast een fijn weekend Squalistaas :hugs:

11 likes

Heren, heren… Effe kalm an hé. Ik zit net aan m’n eerste kopje Latte!

Nou, dat kun je wel stellen!

Ik heb 1 horloge, 16 bandjes en de 17e onderweg. :sweat_smile:

Ow ja, die eerste koffie…

12 likes

Was er om 6:30 al uit he :stuck_out_tongue_closed_eyes: en nu al een natte rug. Dus lust wel een …

4 likes

Oooh, sorry! Ik ben vandaag een luxepaardje. Stond 15 minuten voor het maken van m’n koffie, op :sweat_smile:.

2 likes

Pffffff…lekker man

Ach ik eigenlijk de hele week ook een makkie hoor. Maar vrijdag is oppasdag voor deze opa :wink:

4 likes

Hoe bevallen die? Ik denk er overna die woolbrook zelf ook te bestellen :grin:

1 like

Hier is het vrijdag altijd papadag :grin:

12 likes

En dan mag ze lekker een ijsje zie ik :wink:

2 likes

Alleen als we hebben gezwommen :grin:

2 likes

Tja, zitten nog niet gemonteerd. Worden netjes geleverd in bruin zakje met extra push-pins. Voelen heel soepel, geuren naar vanille.
Nu het horloge nog…

11 likes

Ik ook nog steeds! Tenzij ik een nog beter matchende kleur kan vinden :rofl:.

In de burgerslurf op weg naar het weekend met trouw metgezel :v:t3: én 12 kleine lumedotjes :joy:

12 likes

1545…

12 likes

Maak ik hieruit op dat we het doel gehaald hebben dan?

2 likes