Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 5)

:yawning_face::sleeping: nog niet echt wakker hoor :woozy_face:
Dat komt straks wel als ik met de hond naar buiten ben geweest :sweat_drops::sweat_drops::sweat_drops::cry:

2 likes

Nu schijnt de zon nog! Hier dan…

:joy:
Lekker op pad geweest, vandaag. Vanmorgen eerst gezellig even bij de horlogemaker op de koffie.

Daarna heerlijk rondgesnuffeld bij de platenwinkel.

Nu even tijd voor een biertje.:beers: Life is good, sometimes!:slight_smile:
Alvast een goed weekend, iedereen! En sterkte voor wie nog even moet!:muscle:

10 likes

Leuke ochtend gehad, zie ik! Lekker heur!

Ik ben al vrij. Zou naar Limburg gaan dit weekend, maar er kwam wat tussen. Helaas…

1 like

Vandenberg! Heerlijk. Dit album klinkt echt alsof het in 87’ gemaakt had kunnen zijn. Luister ook eens naar Foxy Venus :wink:

Ondertussen zit ik lekker te werken aan mijn afstudeeronderzoek met het Album Too Fast To Love van Mötley Crüe.

12 likes

Oh, niks ernstigs, hoop ik?

Ja, hè?!
Niet helemaal toevallig, natuurlijk. :wink:
The 1987 Album - Happy 30th! - Whitesnake Official Site

image

6 likes

Oh, nee. Absoluut niet. Slechts een miscommunicatie, waardoor de planning niet uitkwam.

1 like

Waar was je @TagEd?

Ehum, ehum…; Adjeeeee!

1 like

Yes! Wat een held! :muscle: :guitar:

Bij Kalle Slaap/Chronoglide. Niet zover bij jou vandaan!

2 likes

Tof! Ik ga deze maand een cursus uurwerktechniek bij chronoglide doen :grin:

2 likes

Hey, wat gaaf! Doe Kalle de groeten van me!

1 like

Goedemiddag Squale vrienden, graag 1 Gin on the rocks please of is dit nu alweer op :rofl:. O ja, is mijn Squale 2024 al klaar, heb immers nr. 1. Komt ie komende week of de week daarna, kan ik daar rekening mee houden :joy:

2 likes

Nou ja, Fred. Wellicht niet goed gecommuniceerd, dus mea culpa.

Maar het aftellen is begonnen en dat gebeurt doorgaans van hoog naar laag. Dat geldt in dit geval dus ook voor de productie van de HFLE 2024.

Ja, sorry, hadden we eerder moeten communiceren. Maar waar mensen werken, wordt wel eens wat vergeten. :crazy_face:

Edit: Om het goed te maken, zullen we dit een week voordat die van jou in productie gaat, met jou communiceren. :kissing_heart:

1 like

Dat is lekker dan, ben ik als laatste aan de beurt. Maar goed het zijt gij vergeven, Squale bepaald natuurlijk. Maar hoe zit het met mijn Gin, iedere keer is de fles leeg als ik bestel :wink:

1 like

Welke had gij gewild? Ik kan van harte de Nolet Silver aanbevelen.

1 like

Sorry maar ik ben een simpele man met een laag inkomen dus wordt het een Gordon dry, is iets goedkoper :laughing:

1 like

:joy:

Ondertussen even gekeken, maar sorry de Gin is op! :sweat_smile:

1 like

Zie je wel, dat bedoel ik dus. Ach al die Squale dragers zijn arme sloebers, vandaar dat ze goedkope Gin bestellen en een Squale 2024 onder list. :rofl:

3 likes

Zal ik doen! Ik begin de 20e :sunglasses:

1 like