Ja, das wel een eindje uit de buurt van Agios
Maar veel plezier nog, in ieder geval!!
Ja, das wel een eindje uit de buurt van Agios
Maar veel plezier nog, in ieder geval!!
Gewoon een zwarte tropic
Don’t be a slut!
Enjoy, mate!
Ja joh, lekker die oranje. Ik draag vandaag ook oranje.
Geniet ervan!
Op je gezondheid, man!
toch voor zwart gegaan, wacht nog ff op een zonnetje
Wel een heel mooi bandje iets matter dan die van Squale en net wat korter.
De inlay is volgens mij een soort van kunststof of misschien een coating op een gewone alu inlay.
Een matte ceramische coating zou ook kunnen.
Ik heb de mijne al een tijdje en ik heb ook geen exact idee van welk materiaal de inlay zou kunnen zijn.
Goedeavond Squale aficionados,
Ik heb dit mooie merk hier op HF ontdekt en na een deep dive in het merk en vooral de rijke historie moet ik nu toegeven dat ik er ook één begeer. Ik heb alle huidige modellen bekeken en ze spreken me allemaal wel aan maar zijn het toch net niet. Diegene die mijn hart heeft gestolen is de Marina Militare, een gelimiteerde uitgave van een paar jaar geleden.
Het is natuurlijk geen verassing dat deze nergens meer is te krijgen en ik ben niet bereid een dikke premium op de nieuw prijs te betalen zoals bij die ene de op Chrono24 staat.
Nu is mijn vraag aan jullie of jullie nog een ander model kennen die af fabriek is voorzien van een onbedrukte bezel zoals bij deze Marina Militare.
Alvast bedankt voor jullie hulp om mij in de goede richting te wijzen
Natuurlijk, die heb ik ook gezien maar een compleet zwart horloge trekt me niet meer. I scratched that itch…
Ja het voelde als een soort kunststof/ coating.
Ach zolang het maar goed krasbestendig is
Er staat een scuba zoals @pasd op marktplaats voor een hele mooie prijs. Volgens de advertentie maar 3x gedragen.