Is moderne koffie, Latte Caramel. Meer melk dan koffie natuurlijk, maar zo is Evolutie!
Hahaha, wel met Havermoutmelk dan hè?
Anders vindt ene Merel het niet oké!
Maar goed, de Squale is prachtig maar dat wist je al. Heb je al een oranje ‘summit’ onderweg?
Denk dat 'ie bij jouwe blauwe ook lekker fris staat.
De Summit staat in mijn winkelkar. Moet nog meer bestellen, dus doe alles in 1x
Gaat vast wel goedkomen! Goes autoMatic!
Die tropic staat er ook goed op hoor vind ik!!
Dank, lekker soepel bandje.
Hier op het forum opgepikt, geen originele Squale maar dat mag de pret niet drukken
Ciao tutti! Nieuw Squale hier! Ton-sur-ton: blauwe blasted 1521 op een blauwe rubber band.
Thanks @koen3103!
Telkens weer een ‘frisse zomerse verschijning’, zo’n blauwe!
Daar kom je de donkere winterdagen wel mee door. Van harte en veel draagplezier.
Prachtig Thijs. Niet gelogen ik zit hier net naar te kijken. De glimmende variant…
Prima band keuze ook.
Ziet er top uit! Veel plezier ermee en als het goed is ruikt ie nog tegen het penetrante aan naar vanille
Haha klopt! Heb nog een mooie oranje isofrane en een zwarte tropic, ga ik ook proberen morgen ofzo.
Mooie klok
Wil hier ook meedoen maar er was me gisteren weer eens iemand te snel af voor een militaire
Er staat er volgens mij nog 1 te koop, toch? Of praat ik voor m’n beurt? Oh nee, het is een Secret Super Squale op mp.
Gefeliciteerd Thijs! Mooie verschijning!
Je bent hier altijd welkom, ook zonder Squale
Maar met is leuker
Mooie aanwinst Thijs
Mis mijn blauwe ook nog wel eens tja ik kan niet alles houden.
Gelukkig heb ik de foto’s nog.
Buongiorno, Squale amici!
Even afwezig geweest, uit de Squalekroeg. Maar ik zie dat alles nog prima loopt hier en de sfeer nog steeds top is!
Eind vorige week kwam mijn oudste, met partner, een paar dagen over vanuit Engeland. Dus, paar zeer gezellige, maar drukke dagen en geen tijd voor HF.
Daarna aantal dagen echt effe goed ziek geweest en dus helemaal uitgeschakeld. Heb me sinds corona niet meer zo beroerd gevoeld. Nu aan de antibiotica en dat lijkt wat te helpen.
Ondertussen hebben, gelukkig, de zeer gewaardeerde collega’s van #TeamSqualeHFLE2024 hard doorgewerkt, achter de schermen, waarvoor ik ze erg dankbaar ben!
Vandaag al vroeg wakker. Dus, na al die tijd, maar weer 'ns even aanschuiven in de gezelligste kroeg van HF!
De blue blasted 1521 heeft me al die tijd trouw bijgestaan. Nu maar weer eens, voor het eerst in 5 dagen, een koffietje.
Lekker muziekje erbij…
Muziek geschreven door David Coverdale en onze eigen Adrian ‘Adje’ Vandenberg. De gitaarpartijen zijn echter ingespeeld door Steve Vai, omdat Ad met een blessure te kampen had en dit dus niet kon doen. Gelukkig is dit weer goedgekomen en maakt ook hij nog steeds (uitstekende)muziek.
Haha, toch weer een! Congratulazioni, Thijs!
Dat dus! Iedereen die Squale leuk vindt, kan hier gezellig aan de bar komen zitten!

Maar met is leuker
Ja, dat is dan ook wel weer waar!
Fijne vrijdag, iedereen!
Goede morgen allemaal, ff inloggen in de kroeg weer. Nog steeds aan het wikken en wegen over een NA. (Wil eens geen impulsaankopen doen)

Daarna aantal dagen echt effe goed ziek geweest en dus helemaal uitgeschakeld
Jeetje Ed, altijd heel vervelend dit soort berichten, maar fijn dat het weer beter gaat.
@Thijs9F82 super gaaf die belasten, blijft een mooie kleur blauw ook. Veel plezier ermee

Oh nee, het is een Secret Super Squale op mp.
Haha goud ook! Ja nog steeds KGIGO, squale blijft toch voor de liefhebbers zo blijkt maar weer.🫠